Strona 1 z 2
...mam ,mam, mam już Kangoo !

Napisane:
poniedziałek, 6 listopada 2006, 21:27
przez Bogdan
i problemy też sie zaczeły, tak jak napisałem wczesniej przed zakupem sprawdziłem Kangurka w autoryzowanej stacji obsługi Renault w Jaworzu koło Bielska , sprawdzenie dotyczyło takze komputera , nie było żadnych błedów a po wyjechaniu z serwisu pani od której kupiłem zaswiecił się <serv>i znaczek poduszki - serwis zepsuł ? możliwe to ? jutro bedę tam dzwonił a co na to Szanowne Kolezeństwo , pozdrawiam wszystkich klubowiczów juz jako szczesliwy posiadacz Kangoo Privilege 1,2 16V , Toronto-blau-Met
[/i][/b]

Napisane:
poniedziałek, 6 listopada 2006, 21:32
przez zuwik
Hihi, Gadocha?
Ojjjj stary dobry Gadocha nigdy się nie zmieni
Podusia to prosty problem, solucja na forum

Wpisz tylko w Kangoorzej wyszukiwarce na górze strony hasło kontrolka airbag
Pozdrawiam i gratuluję

oby służył


Napisane:
poniedziałek, 6 listopada 2006, 21:42
przez Bogdan
. dziękuje , widze że kolega też z tamych stron , tzn ze stron gdzie kupiłem kangura , chciałem sprawdzic w innych dwóch punktach ale kazali przjechać za tydzień a tu [powiedzieli za godzine no i teraz wiem dlaczego

Napisane:
poniedziałek, 6 listopada 2006, 21:50
przez kangoomaniak
kangurki sa kochane witaj w gronie kangurkow


Napisane:
wtorek, 7 listopada 2006, 05:52
przez Downunder
ja jak kupowałem moje maleństwo , to to samo mi się przytrafiło , po sprawdzeniu i odwiedzinach w banku , nie zdążyłem wyjechać spod bloku od sprzedajacego a tu na wyświetlaczu ,awaria poduszki , no ładnie pomyślałem , pewnie Gościu poustawiał sobie ludzi w ASO i mnie przerobili , bo to dziwny rocznik z jeszsze dziwniejszym przebiegiem ...........

Napisane:
wtorek, 7 listopada 2006, 07:21
przez jon104
Witaj i bądź dobrej mysli

Kangoo-rek tylko Cie sprawdza
A co do serwisu to muszę tylko potwierdzić słowa Żuwika


Napisane:
wtorek, 7 listopada 2006, 07:28
przez branio
Witaj Bogdanie
Do serwisu jeździmy tylko pooglądać nowości.


Napisane:
wtorek, 7 listopada 2006, 07:45
przez Lucass
Witaj i oby tylko takie awarie Ci się trafiały
...oczywiście nie za często

Re: ...mam ,mam, mam już Kangoo !

Napisane:
wtorek, 7 listopada 2006, 08:04
przez B52
Bogdan napisał(a):i problemy też sie zaczeły, tak jak napisałem wczesniej przed zakupem sprawdziłem Kangurka w autoryzowanej stacji obsługi Renault w Jaworzu koło Bielska , sprawdzenie dotyczyło takze komputera , nie było żadnych błedów a po wyjechaniu z serwisu pani od której kupiłem zaswiecił się <serv>i znaczek poduszki - serwis zepsuł ? możliwe to ? jutro bedę tam dzwonił a co na to Szanowne Kolezeństwo , pozdrawiam wszystkich klubowiczów juz jako szczesliwy posiadacz Kangoo Privilege 1,2 16V , Toronto-blau-Met
[/i][/b]
walić bogatych, hmmm to jest - walić serwisy


Napisane:
wtorek, 7 listopada 2006, 09:57
przez Ble
Pozdrawiam z pyrlandi
Jak ja kupiłem podczas pierwszej jazdy coś strasznie turlało w bagażniku , okazało się że to gaśnica wolno leżąca , co by nie latała stwierdziłem najlepsze miejsce będzie pod siedzeniem i tak zrobiło , po paru ostrych hamowaniach tak samo zaczęła się zapalać kontrolka
Teraz leży w bagażniku w skrzynce i odpoczywa
i jest spokój z kontrolką , złącze poprawione oczywiście