Strona 1 z 1

Wyciągnięcie deski rozdzielczej i inne

PostNapisane: środa, 9 maja 2007, 08:00
przez fiXXXer
Siemka.

Szukałem, ale nie widziałem nigdzie podobnego tematu.

Prosiłbym o porady dotyczące demontażu i wyciągnięcia całej deski rozdzielczej, tunelu środkowego, pułki nad przednią szybą oraz tunelu w poprzek dachu. ( czyli wszystkich plastikowych elementów ).

Pewnie są jakieś triki i pułapki przy robocie, więc prosiłbym o porady i opis jak sie za to zabrać.


Drugie pytanie to proszę o podpowiedź gdzie dostane nowy przełącznik kierunkowskazów w dobrej cenie.

Trzecie: dalej Jaszpol ma monopol na obniżanie kangoorków - bo bym potrzebował w miarę tanio go posadzić.

PostNapisane: środa, 9 maja 2007, 09:01
przez lam3r
Do tej pory, zdejmowałem półkę pod dachem - nie ma niespodzianek. Jako jedna niedogodność mogę podać środkowe mocowania, ale jest z nimi jedynie problem przy ponownym zakładaniu. Jest na to myk, ale nie bardzo umiem to opisać:-) W każdym razie należy wciskać je przy pomocy śrubokręta, naciskając na śrubę.
Zdejmowalem również dórną część kokpitu (będę zdejmował cały) i też nie ma tutaj żadnych utrudnień - jest to wręcz banalne. Śruby sa: dwie po bokach... reszty nie pamiętam, ale jest opis w torbie:-)
Jeśli masz nowszego Kangoo jak ja, to tamtejszy opis Ci nie pomoże, ale _ONE_ dostał ode mnie skany do mojego modelu, jakiś... rok temu. Zakładam, że też są już w torbie;-)

PostNapisane: środa, 9 maja 2007, 09:11
przez Bullitt
Demontaż deski jest chyba w torbie. Poprzeczke z dachu zdejmuje sie banalnie po uprzednim wyjęciu lampki. Mi weszła na wszystkie zatrzaski, bez kłopotów jakie lam3r opisuje (nie wiem, moze to zalezne od modelu).
Co do obniżenia - JC Tuning ma spręzyny do Kangoora, kolega mi niedawno proponował (niestety ja bym do domu nie dojechał :lol: ) a z tylnym zawieszeniem to chyba nie ma problemu :wink:

PostNapisane: środa, 9 maja 2007, 09:34
przez branio
Bullitt napisał(a): a z tylnym zawieszeniem to chyba nie ma problemu :wink:


Tak,tylko wyciągnięcie drążków :lol:

PostNapisane: środa, 9 maja 2007, 09:42
przez lam3r
Bullitt napisał(a):Poprzeczke z dachu zdejmuje sie banalnie po uprzednim wyjęciu lampki. Mi weszła na wszystkie zatrzaski, bez kłopotów jakie lam3r opisuje (nie wiem, moze to zalezne od modelu).


Gdybym pisał o "poprzeczce z dachu", to pewnie byśmy pisali o tym samym:-) Czytać wyraźnie i powoli!:-P

PostNapisane: środa, 9 maja 2007, 09:42
przez Bullitt
branio napisał(a):
Bullitt napisał(a): a z tylnym zawieszeniem to chyba nie ma problemu :wink:


Tak,tylko wyciągnięcie drążków :lol:


Co to jest dla tunera, niewielka cena za przyjemnosc :lol: :lol: :lol:

PostNapisane: niedziela, 13 maja 2007, 14:07
przez fiXXXer
Dziekuje za porady :) Deski juz nie ma...


...tylko jak ja to teraz poskladam :cry: bo przerażająco to się zapowiada.

PostNapisane: niedziela, 13 maja 2007, 18:02
przez Bullitt
lam3r napisał(a):
Bullitt napisał(a):Poprzeczke z dachu zdejmuje sie banalnie po uprzednim wyjęciu lampki. Mi weszła na wszystkie zatrzaski, bez kłopotów jakie lam3r opisuje (nie wiem, moze to zalezne od modelu).


Gdybym pisał o "poprzeczce z dachu", to pewnie byśmy pisali o tym samym:-) Czytać wyraźnie i powoli!:-P


Poprzeczka, półka, na jedno wychodzi :wink: :lol: bw sensie, ze łatwo sie zdejmuje. Półke 3 razy w ciagu ostatnich kilku dni zdejmowałem...

PostNapisane: poniedziałek, 14 maja 2007, 10:23
przez lam3r
fiXXXer napisał(a):Dziekuje za porady :) Deski juz nie ma...


...tylko jak ja to teraz poskladam :cry: bo przerażająco to się zapowiada.


ZROB ZDJECIA rozebranego kokpitu - zdejmowales donla czesc czy tylko gore?[/list][/list]