Strona 1 z 1

świece

PostNapisane: poniedziałek, 31 grudnia 2007, 15:59
przez tomekb
witam jakie najlepsze polecili byście świece do kangórka 1,4

PostNapisane: poniedziałek, 31 grudnia 2007, 16:54
przez branio
NGK BKR5EZ

świece

PostNapisane: poniedziałek, 31 grudnia 2007, 20:38
przez tomekb
dzięki serdeczne za odpowiedz

Re: świece

PostNapisane: piątek, 15 lutego 2008, 21:49
przez docent161
tomekb napisał(a):witam jakie najlepsze polecili byście świece do kangórka 1,4
Hm ja już przerabiałem kilka firm nz NGK [kilka kpl]przejeżdżam około 6000. na ,SAGEM 8.000, BERU do 10.000 na ISKRA 12.000 , PAL 4.000 A teraz nabyłem org BOSCH-a z 5 plusami na obudowie i już zrobiłem 18.000 . Wszystkie świece jedno elektrodowe z nacięciem i oczywiście zawsze wymieniam kable WNP.Teraz mam SENTECH-a .Przy gazie jest to bardzo ważne ;idealna iskra :!: :!: :!:

Re: świece

PostNapisane: sobota, 16 lutego 2008, 15:34
przez Lucass
docent161 napisał(a):Hm ja już przerabiałem kilka firm nz NGK [kilka kpl]przejeżdżam około 6000.

A po czym stwierdzasz zużycie już po 6kkm 8O :? Bo to trochę mało nie sądzisz?

PostNapisane: sobota, 16 lutego 2008, 22:41
przez docent161
To przecież jest proste Lukass jak silnik przerywa i jakby nie "palił" na wszystkie cyl. i na izolatorach świec są takie kreski -ścieżki węglowe tzn że świeca jest przepalona :!: wtedy najlepiej wymienić kpl.bądż usunąć przyczynę inną tj. przewody.Ale" gazownicy" zalecają kpl.i ja też tak uważam.I nie patrzę czy ma 6 czy 7 tkm :!:

PostNapisane: niedziela, 17 lutego 2008, 10:21
przez Lucass
No to zaczynam się czuć nieswojo :? 8O
:wink:
Ja na swoich NGK-ch zbliżam się do 20 kkm i żadnych z tych objawów nie zauważam. Co prawda mam zamiar i tak je na dniach wymienić ale tylko z racji "bo tak trzeba" ...
I dalej będę się upierał, że 6 tys to na świecę zdecydowanie za mało.

PostNapisane: poniedziałek, 18 lutego 2008, 10:12
przez docent161
No tak to trochę mało być może to była wina kabli? nawet ja je reklamowałem w sklepie.Zdziwienie w sklepach również bo przeważnie proponują NGK :) [chyba mają dobrą marżę] Ale Ty masz inne świece do 1,6.a tak na marginesie to jakie masz zużycie gazu na 100 km?

PostNapisane: poniedziałek, 18 lutego 2008, 17:51
przez Lucass
Średnia 8,6 na 100 w jeździe mieszanej.
Trasa 8,2 jak nie cisnę za bardzo, miasto 9-9,2(korki).
Właśnie dziś wymieniłem te świece i po szczególnie dokładnych oględzinach nie zauważyłem niczego niepokojącego w ich wyglądzie. Nie pamiętam dokładnego symbolu ale branio będzie wiedział jakie :wink: :lol:
Miały prawie 19 kkm

PostNapisane: poniedziałek, 18 lutego 2008, 22:23
przez Tomazs
Witam.

Widzę, że wszyscy się strasznie przejmują wcześniejszą wymianą świec przy LPG. Ja jeszcze jak miałem poprzednie samochody, (a wszystkie miały LPG za wyjątkiem dwóch maluchów :lol: razem 7szt.) podchodziłem do tego w ten sposób, że wymieniałem świece zaraz po zamontowaniu instalacji i później kontrolowałem stan tak mniej więcej trzy razy do roku. Stan świec, czyli izolator i przerwa, no i oczywiście czystość :idea:
To samo z przewodami zapłonowymi lub cewką zapłonową. Mówiąc szczerze, nie pamiętam, abym musiał wymieniać świece, a robiłem przebiegi około 35tys.km rocznie i miałem auta średnio 3-4 lata. Wydaje mi się , że wymiana świec po 20tys. to przesada i marnowanie pieniędzy, tym bardziej, że piszecie o świecach z górnej półki (NGK).
Ja nigdy ich nie montowałem u siebie. Miałem Boscha, czeskie BRISK (bardzo dobre), Sagem (Equem) .
Jest pewna ważna zasada dotycząca świec przy LPG, należy minimalnie zmniejszyć przerwę na świecy, polepsza to jej pracę i nie strzela w kolektor przy starszych instalacjach :D

Pozdrawiam