Strona 1 z 1

łożyska tylnie

PostNapisane: piątek, 8 lutego 2008, 18:13
przez Matejsun
Czy mozna dokrecac srube na pol osi na hama bo slyszalem ze tak mozna i tak dokrecilem ale slysze ze bucza lozyska;/. A do tego mam drgania dziwne na kierownicy- czym to moze byc spowodowane???

PostNapisane: piątek, 8 lutego 2008, 18:31
przez Matejsun
Jeszce zaczał mi wiecej palic :) jest to jakos powiazanie? A łozyska tylnie mi sie rozpolowiły jak beben sciagalem:). Jak pozbyc sie tych drgan na kierownicy bo łozyska trza wymienic;/. Gałki, drazki , przekladnie sworznie juz wymienialem takze to jest na 100% nie to:(

PostNapisane: piątek, 8 lutego 2008, 18:53
przez Tomazs
Witaj :)

Łożysko tylne wychodzi razem z bębnem hamulcowym, trzeba je wybić z bębna po zdjęciu pierścienia zabezpieczjącego od wewnętrznej strony bębna.
Po założeniu nowego łożyska w bębnie, zakładamy pierścień i montujemy bęben hamulcowy z powrotem. Moment dokręcenia nakrętki to 175 Nm.

Powodzenia :)

PostNapisane: piątek, 8 lutego 2008, 18:57
przez Tomazs
Matejsun napisał(a): Jak pozbyc sie tych drgan na kierownicy bo łozyska trza wymienic;/. Gałki, drazki , przekladnie sworznie juz wymienialem takze to jest na 100% nie to:(


A powiedz, czy koła masz wyważone? To taka podstawowa sprawa. Może masz uszkodzoną oponę, albo skrzywioną felgę z przodu?

PostNapisane: piątek, 8 lutego 2008, 21:05
przez kavka
I napisz jeszcze jaki Kangoor ?? Bo jak podwyższona ładownośc to tylne łożyska są razem z piastą .

PostNapisane: sobota, 9 lutego 2008, 15:26
przez Matejsun
Kangór 1,2 1998r. Może za mocno dokrecilem jak na hama?? w sumie tak mi doradzil mechanik aby tak dokrecic;/ Koła nie widac aby byly uszkodzone.Byly wwazane chyba ze obciaznik spad a po oponie nic nie widac:(

PostNapisane: niedziela, 10 lutego 2008, 08:44
przez AdiK
Zmien mechanika wszystkie łozyska w kalach dokręca się z odpowiednim momentem.