Strona 1 z 4

żywotnosc wtryskow pompy wtryskowej ????

PostNapisane: sobota, 8 marca 2008, 22:32
przez megamiki
witam

mam takie pytanie do jakich przebiegow mniejwiecej wytrzymoja te elemnty (tz.wtryski ,pompa wtryskowa)??

Re: żywotnosc wtryskow pompy wtryskowej ????

PostNapisane: niedziela, 9 marca 2008, 07:30
przez Jacky
Tu chyba nie ma reguły, w moim phI pompa poszła po 70kkm a wtryski po 130kkm

Re: żywotnosc wtryskow pompy wtryskowej ????

PostNapisane: niedziela, 9 marca 2008, 11:46
przez Bullitt
Jeden z naszych kolegów zrobił ok 220 tys i nic sie z nimi nie stało.













A może służy im większe ciśnienie :twisted:

Re: żywotnosc wtryskow pompy wtryskowej ????

PostNapisane: środa, 12 marca 2008, 00:05
przez dempsej
Ja mam 143000 i nic, jadę dalej :)

Re: żywotnosc wtryskow pompy wtryskowej ????

PostNapisane: środa, 12 marca 2008, 21:48
przez darox
No właśnie,powszechne są opinie,że tankowanie "dobrego paliwa" dobrze robi pompie i wtryskom.Czy w takim razie tankowanie wyłącznie np.V-Power Diesel lub Vervy Orlen daje pewność,że o problemach możemy zapomnieć?Przecież nawet stacje paliw przy supermarketach sprzedające najtańsze paliwo zaopatrywane są przez sieć Orlen(w moim regionie).Czy warto więc przepłacać?Czy ktoś z kolegów ma własne doświadczenia w paliwowym temacie i może się wypowiedzieć?

Re: żywotnosc wtryskow pompy wtryskowej ????

PostNapisane: środa, 12 marca 2008, 22:40
przez dempsej
Ja tam od dłuższego czasu śmigam na "Nestle" czyli Neste i jest OK, od czasu do czasu tylko zalewam pełny bak czegoś lepszego typu BP Ultimate, ostatnio Shell Vpower, w zasadzie te 3 stacje (za granicą jeszcze Aral ;) )

TFU TFU nic się nie dzieje, ale ostatnio kangurek mnie lubi zaskakiwać :/

Re: żywotnosc wtryskow pompy wtryskowej ????

PostNapisane: czwartek, 13 marca 2008, 07:40
przez MK
darox napisał(a):No właśnie,powszechne są opinie,że tankowanie "dobrego paliwa" dobrze robi pompie i wtryskom.Czy w takim razie tankowanie wyłącznie np.V-Power Diesel lub Vervy Orlen daje pewność,że o problemach możemy zapomnieć?Przecież nawet stacje paliw przy supermarketach sprzedające najtańsze paliwo zaopatrywane są przez sieć Orlen(w moim regionie).Czy warto więc przepłacać?Czy ktoś z kolegów ma własne doświadczenia w paliwowym temacie i może się wypowiedzieć?


Ta sama firma lecz nie to smo paliwo, jest kilka gatunków ON.
Ja z "oszołołoma" przeszedłem na zwykły STATOIL i 10KM więcej oraz 0,7-1l/100km mniej zużycia.

Re: żywotnosc wtryskow pompy wtryskowej ????

PostNapisane: piątek, 14 marca 2008, 21:16
przez darox
A może ktoś testował dodatki do oleju napędowego,które mają za zadanie oczyszczać układ zasilania.Ciekaw jestem czy wogóle działają i czy ma sens (jak podają na opakowaniu producenci) uzywanie tych preparatów profilaktycznie co jakiś czas.

Re: żywotnosc wtryskow pompy wtryskowej ????

PostNapisane: piątek, 14 marca 2008, 22:47
przez megamiki
witam
wydaje mi sie ze stosowanie tych dodatkow do ON ,
czy do oleju silnikowego nie zaszkodzi a pomuc moze

Re: żywotnosc wtryskow pompy wtryskowej ????

PostNapisane: sobota, 15 marca 2008, 23:15
przez Tomazs
[ quote="darox"]No właśnie,powszechne są opinie,że tankowanie "dobrego paliwa" dobrze robi pompie i wtryskom.Czy w takim razie tankowanie wyłącznie np.V-Power Diesel lub Vervy Orlen daje pewność,że o problemach możemy zapomnieć?Czy warto przepłacać?[/quote]

Ja tankuję "normalne" paliwo, przeważnie na Lotosie albo Shellu. Mam przejechane 141tys. km i jadę dalej.
Moim zdaniem jak wtryski mają paść, to padną nawet jakby nalewać tylko super paliwo. Taka to już konstrukcja to Delphi.
Znajomy miał Forda Tondeo TDCI(2003r), też Delphi i wtryski padły mu jeszcze na gwarancji przy 30tys. km. A tankował wyłącznie na Shellu i tylko Vpower. Tak jak on ma wychuchany samochód to nikt chyba nie ma, a i tak wtryski padły.
Inny znajomy jeździ jako przedstawiciel Renalt Clio 1,5dci , tankuje w jednej stacji bo w firmie mają flotę i umowę z jednym dostawcą paliwa. Pewnego dnia samochód stanął w trasie, w serwisie po zdemontowaniu głowicy okazało się , że w tłoku jest dziura, a przyczyna to uszkodzony wtryskiwacz. W firmie mają kilka tych samochodów, a jak na razie tylko w tym jednym taki problem. Może to być kolejny dowód na to, że przyczyną nie jest paliwo.