Nie działa klakson i halogeny

Pytam, bo nie wiem jak coś zrobić

Nie działa klakson i halogeny

Postprzez kufel1963 niedziela, 11 maja 2008, 09:24

Przeszukiwałem forum ale tylko o migaczach znalazłem podpowiedzi a ja mam taki problem,że nie działa mi i klakson i nie włączją się też halogeny.Zanim cokolwiek zrobię chciałbym się poradzić czy da to się samemu naprawić bo wydaje mi się,że problem tkwi w tym przełączniku na którym i klakson się uruchamia i halogeny i kierunki,tym bardziej że również przy włączaniu kierunków coś bzyczy jakby małe zwarcie się robiło.O kierunkach na forum przeczytałem,że trzeba całość rozebrać,przemyć,wazelina itd.ale czy w moim przypadku to też pomoże czy też,co oby nie nastąpiło,jak nie działa klakson i halogeny to świadczy to o tym,że żadna naprawa nie pomoże.A że jestem laikiem,a nie chcę by mnie jacyś cwani elektrycy w niepotrzebne koszta wbijali,dlatege proszę o poradę-czy jest możliwa naprawa czy też odrazu szukać nowego przełącznika.Z góry za wszelkie porady bardzo dziękuję.
kufel1963
Kangoorzątko
Kangoorzątko

Re: Nie działa klakson i halogeny

Postprzez gregorgregor niedziela, 11 maja 2008, 09:59

co do klaksonu,to sprawdż pierw na krótko,czy trąbi,może poprostu sam klakson się spalił,a zbieżność usterek jest przypadkowa.Może być również tak,że wsówka na klaksonie zardzewiała,i nie przewodzi,potraktuj ją lekko drobnym papierem ściernym i jakimś kontaktsprajem.
gregorgregor
Kangoogaduła
Kangoogaduła

Postprzez megamiki niedziela, 11 maja 2008, 10:36

witam

a bezpieczniki sa ok ?
megamiki
Kangoogaduła
Kangoogaduła

Postprzez kufel1963 poniedziałek, 12 maja 2008, 15:35