przez Bogdan niedziela, 26 października 2008, 20:06
nie wiem jak sprawdziłes że jest ok. ale logika jest taka - sterownik klimy / ten pod nogami / żeby zmienic polaryzacje silnika obiegu powietrza i załączyć sprzęgło klimy musi dostać dwa sygnały z przełącznika klimy i z przełącznika wentylatora tzn. nie moze być na zero , sam silnik mozesz sprawdzić rozbierając podszybie tak jak do wymiany filtra pyłkowego i wtedy znajdziesz tam dwa cienkie przewody / jak dobrze pamietam to brazowy i żółty / z wtyczka mozna je rozpiąć i od strony silnika podać 12 DC a zmieniając polaryzacje tzn plusa z minusem przy załaczonym nawiewie na max słychać jak sie nawiew przełącza a wracając do panela to trzeba go rozebrać by sprawdzić wizualnie czy jest sprawny , chyba że sie wie na których pinach co ma byc wtedy mozna to sprawdzić bez rozbierania miernikiem - powodzenia

1,2 16v Previlage- Toronto Blue