Strona 1 z 2

Rozrząd padł - Clio 1.6 16 V ...

PostNapisane: wtorek, 17 lutego 2009, 19:42
przez dempsej
Tja, stało się najgorsze - pękł pasek wieloklinowy (osprzętu) i w swojej złośliwości dostał się pod pasek rozrządu (nie pojmuję dlaczego jest taka konstrukcja, ale nic to). Diagnoza u Renault (hi Dyszkiewicz!) - pogięte zawory (i nie wiadomo co jeszcze, bo nie rozmawiałem, moja luba mi przekazała, jako że to jej auto).
Koszt naprawy w ASO przemilczę, zbyt stary jest ten samochód na takie fanaberie ;]

Pytanie co z tym zrobić, albo raczej gdzie to zrobić (w okolicach Warszawy) , jeśli walnięta tylko głowica, to mam nadzieję się zmieścić ze wszystkim w jakimś 1000 zł.
Nie mam żadnego doświadczenia w tym względzie, toteż pytam Was o opinie, rady etc. Będą pomocne.

Wiem że najfajniej byłoby zmienić ten silnik na 2.0, ale jednak naprawa tego będzie tańsza :P

Jak się dowiem czegoś wiecej, dopiszę w tym wątku.
Eh...

Re: Rozrząd padł - Clio 1.6 16 V ...

PostNapisane: wtorek, 17 lutego 2009, 19:48
przez rafalm1978
Tylko współczuć :(
A ile autko miało przejechane :?:

Re: Rozrząd padł - Clio 1.6 16 V ...

PostNapisane: wtorek, 17 lutego 2009, 19:51
przez branio
Nie dowiaduj się tylko zabieraj go z ASO

Re: Rozrząd padł - Clio 1.6 16 V ...

PostNapisane: wtorek, 17 lutego 2009, 20:53
przez Lucass
rafalm1978 napisał(a):Tylko współczuć :(
A ile autko miało przejechane :?:

Może raczej ile miał przejechane pasek?
Przekaz Monice wyrazy współczucia.
W końcu silnik jak mój... :cry:

Re: Rozrząd padł - Clio 1.6 16 V ...

PostNapisane: wtorek, 17 lutego 2009, 21:19
przez dempsej
No właśnie sęk w tym, że to nie pasek rozrządu, a pasek osprzętu pękł, rolki byly zjechane i to bylo przyczyna. Rozrząd był wymieniany.. hmm ze 30000 km temu, i jest, well, był ok.
Wiem tyle, że nie ma kompresji. Zabrany już do domu. No i teraz muszę coś dalej wymyślić.

Re: Rozrząd padł - Clio 1.6 16 V ...

PostNapisane: wtorek, 17 lutego 2009, 21:30
przez branio
Ściągali wałki skoro wiedzą że kompresji nie ma??

Re: Rozrząd padł - Clio 1.6 16 V ...

PostNapisane: wtorek, 17 lutego 2009, 21:33
przez Lucass
30 tys... ładne jaja :o :?
Nie ma kompresji...
No to nic tylko F4R i do Bullitta :mrgreen:

Re: Rozrząd padł - Clio 1.6 16 V ...

PostNapisane: wtorek, 17 lutego 2009, 22:09
przez dempsej
Bullit? :twisted:

Edyta:

tzn. tak: silnik w chwili kupna mial 45000 km, teraz ma 75000 okolo, a realnie ile to cholera go wie ;]
2002 rok, wiec malo mozliwe zeby taki mial, bardziej kolo 180000 ;]

Re: Rozrząd padł - Clio 1.6 16 V ...

PostNapisane: wtorek, 17 lutego 2009, 23:45
przez Bullitt
Obecny :mrgreen:

Zgadamy sie jutro na spokojnie, pomyślimy. Badz dobrej myśli, silnik popularny

Re: Rozrząd padł - Clio 1.6 16 V ...

PostNapisane: piątek, 20 marca 2009, 16:50
przez dempsej
Ma ktoś pomysł czym się różnią poszczególne K4M?
Wiem że mocą ;] - ale jak od strony mechanicznej?

W clio jest K4M 744/745 lub 748 , na allegro znalazlem nowy silnik w przystepnej cenie, ale 804 (98 Km, czyli pewnie kangurowy) ... W ogole tych wersji jest od cholery.. DAMN YOU RENAULT!
No... A bo w ogole to zawory dostaly, dzwigienki dostaly, koszt dzwigienek przeraza (110 zl za sztuke, sztuk 16 - ha-ha) i tloki tez nosza znamie uderzenia w zawory... Tak wiec zmienilbym ten cholerny silnik, ale troszke boje sie uzywek (chyba ze ktos ma na zbyciu 1.6 16V 107 albo 115KM, 744/745 , 760, 761 ,790, 791 ... itd...) - moja wiedze czerpie stad: http://www.autodata-online.com/uk/tab_tb_uk.asp?stage=4&subject=&sequence=&year=2005&manufacturer=Renault&model=Modus&range=&capacity_ltrs=1,6&free_text=&fuel=P