Strona 1 z 4

Tarcze

PostNapisane: sobota, 25 kwietnia 2009, 21:27
przez Wiz
Pytanie brzmi jaka jest minimalna grubosc tarcz w kangoorku :?:

Re: Tarcze

PostNapisane: sobota, 25 kwietnia 2009, 21:34
przez ---Edi---
17,7mm
Przynajmniej u mnie taka jest podana

Re: Tarcze

PostNapisane: sobota, 25 kwietnia 2009, 21:44
przez Wiz
To znaczy ze majac 16 moglem jeszcze odrobinke pojezdzic ??

Re: Tarcze

PostNapisane: sobota, 25 kwietnia 2009, 22:41
przez ---Edi---
Póki hamują no pewnie że tak:):). Ja swoje zmieniałem mając 15,4 i jeszcze hamowały, także u Ciebie to jeden sezon spokojnie wytrzymają:)

Re: Tarcze

PostNapisane: sobota, 25 kwietnia 2009, 23:47
przez Balbinoss
Jaki jest minus zmniejszenia grubości tarczy o 2-3 milimetry poniżej normy ? Wytrzymałość tarczy ?

Nie ! Główny problem to zwiększenie wysunięcia tłoczka z zacisku hamulcowego i ryzyko korozji jego gładzi...

Bo jak dodamy te kilka mm brakującej tarczy + wytarte na maxa klocki, to tłoczek wyskoczy na pewno z gumowych osłonek z wazeliną :|

I ponowne wciśnięcie go na miejsce po założeniu nowych klocków i tarczy kończy się często wyciekami płyny hamulcowego...

Re: Tarcze

PostNapisane: niedziela, 26 kwietnia 2009, 00:20
przez Wiz
Zaczynam sie Was bac

Re: Tarcze

PostNapisane: niedziela, 26 kwietnia 2009, 00:21
przez Bullitt
Mysle, ze z rok mozesz spokojnie pojezdzic.

Re: Tarcze

PostNapisane: niedziela, 26 kwietnia 2009, 00:22
przez Wiz
cHoLaJnogA

Re: Tarcze

PostNapisane: niedziela, 26 kwietnia 2009, 00:42
przez Balbinoss
Jak nie ma o roku zbyt głębokich wżerów, to można przed założeniem nowych klocków czy tarczy wycisnąć tłoczki, "regenerować" je pastą polerską
( testowane na fiacie 125, suzuki samurai)

Piszemy cały czas o układzie hamulcowym :twisted:

Re: Tarcze

PostNapisane: niedziela, 26 kwietnia 2009, 09:08
przez Lucass
Cieńsze tarcze :arrow: szybsze grzanie.
Szybsze chłodzenie - ale szybsze grzanie.
Szybsze grzanie :arrow: wyższa temperatura
Wyższa temperatura :arrow: większa podatność na zwichrowania :ugeek: