Strona 1 z 7

Kango 1.1 2002r

PostNapisane: niedziela, 31 maja 2009, 16:10
przez szarik01
Jestem, a raczej będę właścicielem Kangura (jak zostanie naprawiony).
Witam wszystkich jestem nowym członkiem klubu Kangoo Polska.

Mam problem z moim nowym, starym kangoo. sytuacja prezentuje się następująco. Od około roku z autem są problemy. Najpierw zaczęła się psuć instalacja gazowa. Następnie zaczęła siadać benzyna... Początkowo był to problem gazu (przynajmniej tak się nam wydawało) gdy się przełączyło na gaz auto natychmiast przestawało palić na 1 albo 2 cylindry... zapalała się kontrolka silnika i albo się paliła albo mrugała.... po przełączenie na benzynę problem zazwyczaj mijał... czasem tylko trzeba było się zatrzymać na kilka minut aż zgaśnie kontrolka gazu i wtedy zapalało się i chodził ok... zima 2008 na 2009 zaczęła się sypać benzyna... kangoo walił z rury czadem spalał i spala chyba podwójnie paliwo. Teraz jest taka sytuacja że nie da się prawie jeździć... dusi go nie ma mocy i w ogóle... planuje wymianę silnika...

czy może ma ktoś podobne problemy... Kangoo był już u tylu speców że to się w głowie nie mieści... proszę o wszelkie info...

P.S czy ktoś wie jeżeli mam go jako ciężarowe 2-osobowe to jak przerejestruje na ciężarowe 4-osobowe to dalej będę mógł odliczać VAT?

Re: Kango 1.1 2002r

PostNapisane: niedziela, 31 maja 2009, 16:21
przez Szumak
Ja mam ciężarowe 4-osobowe, ale o ile wiem to zależało kiedy był rejestrowany... w chwili obecnej ma wejść nowelizacja ustawy odnośnie VATu, nie wiem czy już została podpisana, ale miała znosić obowiązek instalacji kratki by móc odliczać sobie VAT użytkując samochód firmowy.

Re: Kango 1.1 2002r

PostNapisane: niedziela, 31 maja 2009, 16:52
przez szarik01
no tak.... krata była... i zarejestrowany jest na 2 osoby... krata dalej bedzie ale chce przerejestrować na 4 osoby... ale to nie jest najważniejsze najważniejsze jest naprawić Kangoo

Re: Kango 1.1 2002r

PostNapisane: poniedziałek, 1 czerwca 2009, 08:05
przez slay
szarik01 napisał(a):Kangoo był już u tylu speców że to się w głowie nie mieści... proszę o wszelkie info...

Skończ ze specami, jedz do porządnego mechanika.
Koledzy w Krakowie mają takiego klubowego :D

Re: Kango 1.1 2002r

PostNapisane: poniedziałek, 1 czerwca 2009, 08:07
przez Lucass
Jaka instalacja, tzn sekwencja czy nie?
Silnik 1,2 ?
Zawory kiedy regulowałeś?

Re: Kango 1.1 2002r

PostNapisane: poniedziałek, 1 czerwca 2009, 15:53
przez szarik01
Co do dojazdu do Krakowa to jedynie laweta bo boje się że jechał bym tam na 20 razy przy dobrych wiatrach... ale bardzo proszę o adres tego mechanika.
Instalacja gazowa jest sekwencyjna, kiedy był regulowany? tego najstarsi górale nie wiedzą... Po za tym ja nie mówię o gazie bo myślę że gaz się naprawi jak naprawie benzynę.

Re: Kango 1.1 2002r

PostNapisane: poniedziałek, 1 czerwca 2009, 19:55
przez Lucass
Przy gazie konieczna jest częsta (10-15 kkm) regulacja zaworów. Jeżeli to 1,2 (coś nie chcesz się przyznać :P ) to nie ma hydraulicznej regulacji i trzeba ręcznie.
Źle wyregulowane zawory mogą dawać takie objawy, ja piszesz. Zawory się nie domykają, nie ma sprężania, mieszanka się nie pali tylko ucieka w wydech - lambda szaleje, kontrolka świeci, spalanie rośnie, moc spada. To tak pokrótce :ugeek:
W sprawie naprawy możesz pisać PW do brania :mrgreen:

Re: Kango 1.1 2002r

PostNapisane: poniedziałek, 1 czerwca 2009, 20:16
przez Szumak
No jak sądzę ten tytułowy 1.1 to jest 1.2 w zaokrągleniu :D

Re: Kango 1.1 2002r

PostNapisane: wtorek, 2 czerwca 2009, 08:00
przez Marek_Bielsko
Szumak napisał(a):No jak sądzę ten tytułowy 1.1 to jest 1.2 w zaokrągleniu :D


Bo tak naprawdę to 1149ccm to jest w zaokrągleniu 1.1, a nie 1.2. 1.2 jednak lepiej wygląda i brzmi :D

Re: Kango 1.1 2002r

PostNapisane: wtorek, 2 czerwca 2009, 15:05
przez szarik01
w dokumentach jest 1.1KAT na Kangoo jest znaczek 1.2 i faktycznie jest 1149 cm3 :D

czyli zawory... spytam czy to było robione...