pasek wieloklinowy 1,9dTi

Zacznę od tego, że jak wiadomo ostanio pogoda płata różne figle, co chwila ulewa a potem upał
i w czasie jednej z takich ulew wjechałem w dość głęboką wodę:) i przez kilka chwil piszczał w moim skoczku pasek wieloklinowy w związku z tym mam kilka pytań:
1. czy ten pisk oznacza, że nadszedł czas na jego wymianę ??
2. jak rozpoznać, że należy go wymienić i co ile km to robić ?
3. czy przy wymianie ww paska trzeba jeszcze coś wymieniać np. jakiś napinacz czy może pompę wody która jest z tego paska napędzana?

1. czy ten pisk oznacza, że nadszedł czas na jego wymianę ??
2. jak rozpoznać, że należy go wymienić i co ile km to robić ?
3. czy przy wymianie ww paska trzeba jeszcze coś wymieniać np. jakiś napinacz czy może pompę wody która jest z tego paska napędzana?