Kilka pytań co do elektryki.

Pytam, bo nie wiem jak coś zrobić

Kilka pytań co do elektryki.

Postprzez mdhlodz niedziela, 3 stycznia 2010, 13:41

Witam. Mam kilka rzeczy z elektryki do zrobienia, oczywiście nie samemu , udam się do elektryka ale zanim się wybiorę mam kilka pytań.

Po pierwsze autko jest po dzwonku przodem i nie ma klaksonu. Mechanik powiedział, że nie ma trąbki. Czy tak jest nie wiem, nie znam się na ym, auto ma miękki środek kierownicy więc nie ma pewnie poduszki.I teraz nie wiem czy nie ma klaksonu ponieważ zaślepka jest nie podłączona czy nie ma tej trąbki. To musi sprawdzić elektryk. Moje pytanie jest takie, czy jeżeli okaże się, że nie ma trąbki, kupi się, nie można podłączyć pod kierownice klaksonu i trzeba zrobić sztuczny przycisk to czy może ym sztucznym przyciskiem być sterowanie radia w kierownicy? Nie mam już oryginalnego radia i ta kostka odpowiadająca sterowaniu jest nie używana a takie umiejcowienie guzika by się przydało.

Po drugie mam klosze jakieś chińskie do halogenów ale podobno też nie ma instalacji, ile może kosztować brutto podłączenie świateł?

Po trzecie nie działa mi zapalniczka i też moje pytanie ile może kosztować wymiana całego gniazdka na jakieś uniwersalne z zapalniczką?

Pozdrawiam i proszę o jakieś w miare możliwości podpowiedzi.
Kangoo 1.5 Dci 84KM 2004 express.

Brykiet Opałowy Łódź
mdhlodz
Kangoojunior
Kangoojunior

Re: Kilka pytań co do elektryki.

Postprzez piter0909 niedziela, 3 stycznia 2010, 14:26

Kolego co do sygnału, a przycisk w przełączniku zespolonym świateł też nie działa, przecież sygnał jest zdublowany na kierownicy lub w manetce kierunki, światła od czoła.
Obrazek
piter0909
Kangoorzątko
Kangoorzątko

Postprzez Marek_Bielsko niedziela, 3 stycznia 2010, 16:17

piter0909 napisał(a): przecież sygnał jest zdublowany na kierownicy lub w manetce kierunki, światła od czoła.

No i tu nie masz 100% racji. W białym tak mam, ale w srebrnym już nie.
Marek_Bielsko
Antykangoorowicz
Antykangoorowicz