Strona 1 z 3

Problem z wolnymi obrotami

PostNapisane: poniedziałek, 18 stycznia 2010, 17:37
przez colorado30
:o Witam wszystkich!!!
Mam problem z moim kangurkiem i moze nie znalazlem tego problemu na tym forum albo nie umię szukać, więc prosze o pomoc. Mianowicie posiadam kango 2002 r 1,2 16V i mam problem z wolnymi obrotami. Gaśnie podczas jazdy przy zmianie biegów i jak zatrzymuje sie na skrzyżówaniu. Wymieniłem filtr węglowy(pochłaniacz par paliwa) i nową cewke z kablami, wyczyściłem kostke przy pedale gazu i nadal nic :oops:
Powiem szczerze że większąść diagnostów też rece rozkłada albo tacy z nich fachowcy. Może ktoś miał podobny problem.
Objawy są następujące:
zapala sie kontrolka elektryki na desce i wtedy zaczyna gasnąć a jak mu przygazuje ponad 2000 obrotów kontralka gaśnie(czasami trzeba przygazować dwa razy żeby zgasła) i jest ok lecz jak zaczne jechac to po chwili jest to samo...RATUNKU!!! :x Czekam na odpowiedż a może i na ratunek. Pozdrawiam

Re: Problem z wolnymi obrotami

PostNapisane: poniedziałek, 18 stycznia 2010, 17:43
przez Marek_Bielsko
Oj, kolego... Było, poszukaj jeszcze raz!!!!

link ;)

Re: Problem z wolnymi obrotami

PostNapisane: poniedziałek, 18 stycznia 2010, 17:46
przez branio
Polutuj kable przy pedale

Re: Problem z wolnymi obrotami

PostNapisane: poniedziałek, 18 stycznia 2010, 18:54
przez Lucass
Może to być sprawka potencjometru przepustnicy.
Albo połączeń, albo samego potencjometru.

Re: Problem z wolnymi obrotami

PostNapisane: poniedziałek, 18 stycznia 2010, 19:46
przez a-kwiaty
Czyli raczej całej przepustnicy bo to chyba w calości sie wymienia a może czyszczenie wystarczy?!

Re: Problem z wolnymi obrotami

PostNapisane: środa, 20 stycznia 2010, 21:11
przez colorado30
a-kwiaty napisał(a):Czyli raczej całej przepustnicy bo to chyba w calości sie wymienia a może czyszczenie wystarczy?!

Z tego co mi wiadomo to nie ma w modelu 1,2 przepustnicy chyba ze sie myle, ale mniejsza o to jest jeszcze taki objaw jak terkotka po wyłączeniu silnika , a mianowicie odzywa sie filtr węglowy i terkocze dosc długo. Co to może być , czy aby napewno lutowanie kabli pomoże (mam rozumieć że mam zlikwidować kostke przy pedale gazu?)

Re: Problem z wolnymi obrotami

PostNapisane: środa, 20 stycznia 2010, 21:21
przez Marek_Bielsko
colorado30 napisał(a): Z tego co mi wiadomo to nie ma w modelu 1,2 przepustnicy chyba ze sie myle...


Z tego co mi wiadomo, to nie ma takiej możliwości, żeby nie było przepustnicy, chyba że sie mylę....

Re: Problem z wolnymi obrotami

PostNapisane: środa, 20 stycznia 2010, 21:28
przez czART
Marek_Bielsko napisał(a):Z tego co mi wiadomo, to nie ma takiej możliwości, żeby nie było przepustnicy, chyba że sie mylę....


Marek to jest spryskiwacz a nie przepustnica ;) - do 2002 roku we wszystkich taki jest...... ;)

Przepustnica - w piekle tak określamy nadmiernie WYDAJĄCE kasę żony :D


czART :twisted:

Re: Problem z wolnymi obrotami

PostNapisane: środa, 20 stycznia 2010, 21:49
przez Marek_Bielsko
Dlaczego akurat do 2002 roku :?:

Re: Problem z wolnymi obrotami

PostNapisane: środa, 20 stycznia 2010, 22:14
przez czART
Bo Kolo Colorado ma taki rocznik... Czasem się zastanawiam (!) :D nad moim specyficznym poczuciem Honoru, to znaczy - humoru... ;)

czART :evil: