Strona 1 z 2

RENO KANGO 1.5DCI

PostNapisane: poniedziałek, 25 stycznia 2010, 10:40
przez adis375
WITAM MAM PROBLEM NIE MOGE ODPALIĆ KANGURA PO PODŁĄCZENIU POD KOMPUTER WYSKAKUJE MI BŁĄD DF137 regulacja ciśnienia w rampie paliwowej poniżej wartości minimalnej- nie ciągły NIE WIEM O CO CHODZI PROSZĘ O JAKIEŚ PODPOWIEDZI

Re: RENO KANGO 1.5DCI

PostNapisane: poniedziałek, 25 stycznia 2010, 14:17
przez Tomazs
Jeżeli nie ma ciśnienia na CR to zapewne pompa wtryskowa lub wtryskiwacze przelewają. Albo uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa - znajduje się na wspomnianej rampie paliwowej.

Re: RENO KANGO 1.5DCI

PostNapisane: poniedziałek, 25 stycznia 2010, 15:10
przez adis375
jeszcze jedno pytanko a czy może być to wina rozrządu bo zaczeły się te problemy w sumie jak przyszły mrozy zawsze z rana nie chciał odpalić jak go udało się odpalić to chodził ale każdego dnia z rana problem powstawał na nowo a przed zimą tego problemu nie było

Re: RENO KANGO 1.5DCI

PostNapisane: poniedziałek, 25 stycznia 2010, 19:32
przez Tomazs
A próbowałeś odpalić na plaku? Jak odpali to problem z zasilaniem.

Re: RENO KANGO 1.5DCI

PostNapisane: środa, 27 stycznia 2010, 05:51
przez adis375
Tak plak zdawał egzamin na początku z rana ale i teraz na plaku nawet nie odpala. Tak czy inaczej oddaje już do elektromechanika jak bede coś wiedział co było przyczyną dam znać ale i tak z góry dziękuje za pomoc .

Re: RENO KANGO 1.5DCI

PostNapisane: wtorek, 2 lutego 2010, 10:22
przez adis375
A więc tak wszytskie wtryski do regeneracji w dwóch padły cewki oraz czujnik impusów koła zamachowego i po robocie teraz śmiga koszt imprezy 2300 zł :( pozdrawiam wszystkich .

Re: RENO KANGO 1.5DCI

PostNapisane: środa, 3 lutego 2010, 22:18
przez Tomazs
Można powiedzieć: jak zwykle wtryskiwacze...

Re: RENO KANGO 1.5DCI

PostNapisane: piątek, 5 lutego 2010, 19:56
przez piotrek87
nie jak zwykle, bo jak lejesz dobre paliwo to nic z nimi nie ma prawa sie stac. Oszczedny dwa razy traci

Re: RENO KANGO 1.5DCI

PostNapisane: niedziela, 7 lutego 2010, 14:26
przez Tomazs
Możesz lać dobre paliwo, a i tak padną. Niestety ten typ tak ma...

Ten sam system wtryskowy jest np. w Fordach Mondeo, mój znajomy miał takiego 2,0DCI i wtryskiwacze "poleciały" już na gwarancji przy niewielkim przebiegu, a tankował tylko ulepszone paliwo typu Verwa, Dynamic itp. Tak więc nie ma reguły co do paliwa.
A jak uszkodzi się pompa paliwa i zacznie generować opiłki to tez wina w paliwie?

Producenci sprzedają nam nie sprawdzone technologie i traktują nas kierowców jak króliki doswiadczalne. Słyszałeś napewno o wtryskiwaczach w najnowszych Mercedesach 220cdi, też produkcji Delphi :idea:

Po za tym w nowych silnikach wtryskiwacz wykonuje kilka wtrysków w trakcie jednego cyklu, wszystko po to by obniżyć hałas, zużycie paliwa i zwiększyć czystość spalin. Powoduje to, że wtryskiwacz wykonuje wielokrotnie więcej pracy i w związku z tym szybciej się zużywa. Z tąd się biorą problemy.
Komfort, ekologia kosztem trwałości.

Re: RENO KANGO 1.5DCI

PostNapisane: niedziela, 7 lutego 2010, 16:28
przez AdiK
No i tak powstają opinie o samochodach :evil: bo mój znajomy znajomego co miał Forda ma znajomego co mu padły wtryskiwacze.



I napewno ten typ tak nie ma.