Strona 1 z 1

Problem z IC

PostNapisane: sobota, 27 lutego 2010, 15:24
przez KiTmEn
witam
mam takie pytanie bo nie wiem kazdy mówi inaczej jak to jest z olejem w IC ??
chodzi o to ze mi gdzies kapie na łaczenu IC z rurą wiem ze nie powinno tam byc oleju bo niby jest to padajace turbo ,
ale do jasnej ciasnej ten kangoor ma 10 000 tys km prawdziwe alto stalo okolo 2.5 roku moze to byc przyczyna byl troszke bity ale zrobiony i jezdzil nadal jezdzi troche dokrecilem opaske na ruze i przestalo kapac na 2 dni i znow kapie co jes mmoze ktos mial takie przypadki ??? :?:

Re: Problem z IC

PostNapisane: wtorek, 2 marca 2010, 20:11
przez piotrek87
kolego, jak masz olej w ic to turbina na smietnik, po za tym ja bym nie radzil z tym jezdzic bo jak Ci silnik zassie olej przez przepustnice to moze byc nie wesolo... jednym zdaniem, za zadne skarby nie powinno byc ani grama oleju w ukladzie dolotowym !! Turbina do regeneracji i caly uklad do czyszczenia, filtr powietrza do wymiany. Pozdro

Re: Problem z IC

PostNapisane: piątek, 5 marca 2010, 07:19
przez KiTmEn
piotrek a jesli byl nie szczelny uklad to cos mi mechanik mowil ze bedzie to kapac i znajdzie sie tam olej ale jesli sie to wszczelni to bedzie ok i turbina nie bedzie wyzucac oliwy .a tak po za tym to mam kangoo 2003 r z takim samym silnikiem i tez byl klejony IC a byl zaje.... olejem ze szok a mial 13 000 tys km a teraz ma 230 000 i wszystko ok to co jest grane ???
a znajdz mi turbo disla z suchym IC i bez grama oleju w srodku a jeszcze renowke no sam juz nie wiem przy 10 000 tys km by padlo turbo??? :shock:
no ale wielkie dzieki pozdrawiam

Re: Problem z IC

PostNapisane: sobota, 6 marca 2010, 18:09
przez piotrek87
ja mam 180 tys i ostatnio rozbieralem dolot i jest suchutko, nawet pyłu nie bylo zadnego. Masz cos nie tak z turbina