temperatura płynu chłodzącego - czy tak ma być?

Jako, że w moim poprzednim aucie skok pomiędzy temperaturą płynu w trakcie jazdy, a temperaturą kiedy włącza się wentylator chłodnicy był sporo mniejszy pytam czy tak ma być.
W trakcie jazdy na trasie wskaźnik temperatury jest dokładnie na środku skali lub nawet jedną kropkę poniżej.
W korkach wiadomo auto dostaje troszke wyższej temperatury i wentylator włącza się o jeden segment (pięć kropek) powyżej.
Pytanie, czy silnik w trasie nie jest niedogrzany?
Szukam dziur w całym czyli uszczelniam poziom spalania (trasa ze średnią 90-100 wychodzi 8.8-9.5 LPG - instalacja w porządku, jej ustawienia również, filtry czyste...).
W trakcie jazdy na trasie wskaźnik temperatury jest dokładnie na środku skali lub nawet jedną kropkę poniżej.
W korkach wiadomo auto dostaje troszke wyższej temperatury i wentylator włącza się o jeden segment (pięć kropek) powyżej.
Pytanie, czy silnik w trasie nie jest niedogrzany?
Szukam dziur w całym czyli uszczelniam poziom spalania (trasa ze średnią 90-100 wychodzi 8.8-9.5 LPG - instalacja w porządku, jej ustawienia również, filtry czyste...).