falujące i wysokie obroty 1,4

Pytam, bo nie wiem jak coś zrobić

falujące i wysokie obroty 1,4

Postprzez bez środa, 7 lipca 2010, 20:07

jest sobie wtrysk jednopunktowy w kangoo konkretnie.
i są sobie wieczne problemy z wolnymi obrotami.
wymieniono 4 silniczki krokowe, czujnik położenia wału korbowego a ostatnio przepustnicę z osprzętem , mieszano w sofcie
obecnie nie gaśnie (to był główny problem) ale falują wolne obroty i są zbyt wysokie; silniczek krokowy oryginał ale używka wsadzony razem z przepustnicą.. i falują.. nie ma obrotomierza więc nie powiem Wam jak ale bziuuuumm... bziuuuummm... bziuuummm...

zdjąłem filtr powietrza, zatkałem paluchem na 1 sek. dyszę wolnych obrotów" - taki kanał w korpusie przepustnicy doprowadzający powietrze do silniczka korokowego i problem mija.. do dodania gazu.. potem znowu to samo.

Pytanie brzmi...
co może mieć wpływ na falowanie wolnych obrotów? na ich wysokość?

czy moje doświadczenia z paluchem wskazują na silniczek krokowy? a może używka przepustnica jest kaput?

już z 7 razy byłem u różnych renomowanych majstrów i ciągle nie tak...
sam próbuję rozkminić osochodzi... :cry:
bez
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 28
Dołączył(a): wtorek, 24 czerwca 2008, 07:28

Re: falujące i wysokie obroty 1,4

Postprzez MiGo czwartek, 8 lipca 2010, 08:02

bez napisał(a):zdjąłem filtr powietrza, zatkałem paluchem na 1 sek. dyszę wolnych obrotów" - taki kanał w korpusie przepustnicy doprowadzający powietrze do silniczka korokowego i problem mija.. do dodania gazu.. potem znowu to samo.

Pytanie brzmi...
co może mieć wpływ na falowanie wolnych obrotów? na ich wysokość?

To wygląda tak jakby był problem ze sterowaniem silniczkiem krokowym. Mam diesla, więc nie powiem dokładnie jak to jest w Kangoo, ale w Nexii po wymianie przepustnicy rozwalonej przez cofający się gaz, musiałem wymienić czujniki (temperatury/ciśnienia dolotu, położenia silniczka krokowego - to wyszło na komputerze). Z tego co widzę w kwitach, to E7J ma "potencjometr położenia przepustnicy", "czujnik ciśnienia bezwzględnego". Printscreena podeślę na życzenie.

Michał
jest:
P 206
Było:
Kangur Klekot 1.9 bez dopingu
Fiat Bravo II 1.4 16V
MiGo
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 91
Dołączył(a): środa, 14 kwietnia 2010, 20:07
Lokalizacja: Piaseczno i okolice

Re: falujące i wysokie obroty 1,4

Postprzez branio piątek, 9 lipca 2010, 08:00

Wtrysk wielopunktowy
Wyczyść gniazdo krokowca
Can go. Kangoo
Zahaczony kłapacz z Junkersem
Avatar użytkownika
branio
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 3970
Dołączył(a): wtorek, 15 marca 2005, 00:00
Lokalizacja: Kraków


Powrót do Pytam

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

cron