Podświetlenie panelu sterowania ogrzewania i klimy

Pytam, bo nie wiem jak coś zrobić

Podświetlenie panelu sterowania ogrzewania i klimy

Postprzez skyhook piątek, 20 sierpnia 2010, 10:40

Witam! Potrzebuję pomocy/rady
Myślałem, ze będę po tej dobrej stronie ale cóż jestem nowym userem kangoo 1,5 dci alize 2004.
Ale do rzeczy.
Zachciało mi się radia z lepszym nagłośnieniem skoczka. więc go zrobiłem pociągnąłem nowe, zacne kabelki, firmowych nie ruszałem. Wszystko złożyłem do kupy. Patrzę, a tu nie działa mi podświetlenie panelu sterowania nadmuchem, ogrzewaniem jak i klimą. Myśle, że spaliłem jakiś bezpiecznik czy co? Przeglądnąłem i nic wszystkie ok.
No to żarówki się popaliły? Dobrałem się do nich i jedne była przepalona (wymieniłem). No i nie wiem co robić :evil: Nie mam schematu ba coś tam ściągnąłem z sieci ale z odczytaniem tego to mam spory kłopot (jestem laikiem w tych sprawach).
Z objawów wygląda na to, że gdzieś jest przerwany obwód (zgaduję ). Bo reszta jest ładnie rzeczy na desce rozdzielczej podświetlona jaki i działa klima oraz nawiewy. Jak i reszta elektryki poprawnie. Czy mogłem coś uszkodzić montując radio oraz okablowanie do głośników (przod/tył)?
Czy ktoś miał podobny przypadek lub może służyć radą (dobrym schematem lub informacją które kable są odpowiedzialne za dostarczanie tam napięcia?
Kangoo 1,5dci 65KM 2003r KC07
skyhook
Kangoorzątko
Kangoorzątko

Re: Podświetlenie panelu sterowania ogrzewania i klimy

Postprzez Lucass piątek, 20 sierpnia 2010, 10:42

Może głupio zapytam, ale czy sprawdzając działanie podświetlenia po wymianie żarówki włączyłeś światła postojowe? ;)
Pozdrawiam, Lucass
Obrazek
Zapraszam na http://www.wedrowki.com
Lucass
Kangoomistrz 2012, ale w dalszym ciągu Zdiagnozowany Kangooholik Podróżny

Postprzez skyhook piątek, 20 sierpnia 2010, 10:45

Tak , wszystko działa znakomicie! Oprócz tego przeklętego podświetlenia :evil: