Bo ustawienie zbieżności nie polega tylko na ustawieniu kół. Do tego wszystkiego koła muszą być "na wprost" przy ustawionej "na wprost" kierownicy. Jeżeli tak nie nie jest, to trapez układu kierowniczego nie jest równoramienny. I o ile trakcja przy jeździe na wprost będzie jako taka

, to przy skręconych kołach spodziewaj się pisku i utraty przyczepności na jednym z kół. Po prostu będzie mniej lub bardziej skręcone niż powinno. Mogą być też problemy z odbijaniem kierownicy po skręcie.
Ale jest jeszcze mały myk, że ściąganie może, ale nie musi być efektem źle ustawionej zbieżności.
Statycznie ustawią Ci zbieżność i wszystko będzie cacy, kiera prosto, lasery w punkcie. Tylko, że po wyjeździe na drogę wszystko szlag trafi i nic nie będzie trzymało kierunku.
Powodów może być kilka, ale wszystkie związane z luzami w zawieszeniu lub wypracowanymi gumami (silentblokami).
Ale niezależnie od przyczyn reklamuj. I nie daj się zbyć. Usługę wykonali źle, więc niech poprawiają. Jak znajdą inne przyczyny to ok, ale póki co niech doprowadzą do stanu używalności to co spier...
