Strona 1 z 1

kontrolka ABS

PostNapisane: środa, 30 marca 2011, 21:54
przez viking
Czytałem już na forum o zapalającej się kontrolce ABS. Moja się zapala przy ostrym skręcie w prawo i związanym z tym przechyłem auta . Czy dobrze mi się wydaje, że to czujnik ABS koła lewego , tylnego ? Któryś z kolegów pisał, ze wystarczy tylko go przeczyścić . Jeśli tak , to jak tam się dobrać ?

Re: kontrolka ABS

PostNapisane: środa, 30 marca 2011, 22:58
przez Michu90
Normalnie :P bez wejścia pod spód się nie obejdzie raczej ;)

Re: kontrolka ABS

PostNapisane: czwartek, 31 marca 2011, 06:25
przez Szumak
Nie wiem, bo nie mam, ale powinno wystarczyć zrzucenie koła, tak mi się wydaje...

Re: kontrolka ABS

PostNapisane: czwartek, 31 marca 2011, 07:45
przez Michu90
Warto by zobaczyć całą wiązkę kabla od abs, często lubi się odpiąć i lata luźno, a do tego musisz na kanał. Tak jak wyczytałeś pewnie sprawdź obręcze absu no i czujniki.

Re: kontrolka ABS

PostNapisane: czwartek, 31 marca 2011, 13:47
przez Lucass
Zasadniczo może być lewa tylna, ale równie dobrze chyba prawa przednia, jak i każda inna zresztą. Nie widzę za bardzo jaki mechanizm miałby powodować, że to akurat ten czujnik odpowiada za kontrolkę przy prawym zakręcie... :roll:
Położenie czujnika względem piasty jest (powinno być) stałe i nie zależy od ugięcia zawieszenia.

Re: kontrolka ABS

PostNapisane: czwartek, 31 marca 2011, 20:23
przez zuczek
Stawiam na ułamany kabel. przy skręcie może się tak zachowywać. Przerabiałem zawsze lewy tył, ale kończyło się na kablach.

Re: kontrolka ABS

PostNapisane: czwartek, 31 marca 2011, 21:54
przez viking
No i mój zwierzak zaczyna psocić ......Widzę , ze czeka mnie przegląd całego układu ABS.

Re: kontrolka ABS

PostNapisane: piątek, 1 kwietnia 2011, 23:18
przez agentusek
Lucass napisał(a):Zasadniczo może być lewa tylna, ale równie dobrze chyba prawa przednia, jak i każda inna zresztą. Nie widzę za bardzo jaki mechanizm miałby powodować, że to akurat ten czujnik odpowiada za kontrolkę przy prawym zakręcie... :roll:
Położenie czujnika względem piasty jest (powinno być) stałe i nie zależy od ugięcia zawieszenia.


wszystkich stalych forumowiczow zapraszam do mnie na wies do garazu na kasowanie bledow ECU. Tylko czy i gdzie Kangoo ma OBD2. W poprzednich autach wszystko bylo jasne... ;-)
0
EDIT: bezplatna rzecz jasna.. a jak bedzie cieplo to i grila z garazu wygarne ;-)