Uszczelnianie skrzyni biegów

Cześć,
dzisiaj przy zmianie kół na letnie okazało się że mam ufajdaną olejem dźwignię wybieraka lub sterowania sprzęgłem, która jest od spodu skrzyni.
Niestety nie mam rysunków złożeniowych JB1 i jedyne czego się mogę domyślić, to jest to że mogła puścić jakaś gumka uszczelniająca trzpień wchodzący od spodu do wnętrza skrzyni. (mało lub brak oleju -> trochę buczy powyżej 90 kmh)
Czy naprawa tego będzie wiązała się ze zdejmowaniem skrzyni (gumka mocowana od środka), czy też da się zrobić na kanale?
Mogę jeszcze dolewać oleju przekładniowego, ale chwilowo na stanie mam 80w90 (lotos API5) który używałem we Fiacie. Czy ktoś może wlewał do swojej skrzyni gęstszy olej niż zaleca producent? (Nie chcę lać drogiego Elfa do cieknącej skrzyni).
Pozdrawiam
Michał
dzisiaj przy zmianie kół na letnie okazało się że mam ufajdaną olejem dźwignię wybieraka lub sterowania sprzęgłem, która jest od spodu skrzyni.
Niestety nie mam rysunków złożeniowych JB1 i jedyne czego się mogę domyślić, to jest to że mogła puścić jakaś gumka uszczelniająca trzpień wchodzący od spodu do wnętrza skrzyni. (mało lub brak oleju -> trochę buczy powyżej 90 kmh)
Czy naprawa tego będzie wiązała się ze zdejmowaniem skrzyni (gumka mocowana od środka), czy też da się zrobić na kanale?
Mogę jeszcze dolewać oleju przekładniowego, ale chwilowo na stanie mam 80w90 (lotos API5) który używałem we Fiacie. Czy ktoś może wlewał do swojej skrzyni gęstszy olej niż zaleca producent? (Nie chcę lać drogiego Elfa do cieknącej skrzyni).
Pozdrawiam
Michał