Zmagania z wysokim spalaniem

Witam Wszystkich
Po kilku miesięcznych zmaganiach z wysokim spalaniem, udało mi się zejść z 10l n 8l/100km, ale to i tak bardzo dużo więc problem pozostaje
Pacjentem jest kangur 1.9 D F8Q z pompą Lukas Epic- "reanimowaną" za pomocą podkładki
Nie mam już siły do tego auta same problemy od kupna. Najpierw pompa, no ale jakoś udało się z tą podkładką.Okazało się również że pali jak smok
,i wiele innych defektów zaczęło wychodzić z którymi uporałem się jakoś częściowo.
No ale do rzeczy co do spalania,, jak wspominałem wcześniej ograniczyłem częściowo spalanie:
- wymieniając 2 łożyska przednie były strasznie zajechane
- poszło obuwie letnie zamiast zimowego
- zalałem 2 zbiorniki ropuchy z środkiem do czyszczenia wtrysków( tak jakby moc wzrosła po tym zabiegu)..
- zaślepiłem egr( lecz nie wiem czy to przyczynia się do spalania)
Na kompie w Aso żadnych błędów, parametry pompy ( dawka paliwa, kąt wtrysku itd) wzorowe.
Jedyne co mnie niepokoi to 2 rzeczy:
- po dłuższym postoju schodzi paliwo od filtra paliwa do pompki ręcznej( problemów z zapalaniem nie mam)
- gdy silnik się nagrzeje przy pompowaniu pompką ręczną słychać syk w pompie w okolicach zaworu start/stop tak jakby paliwo się przepychało dalej.Podczas pompowania gruszka nie robi się twarda.Wycieków żadnych na pompie nie widzę..
Czyżby to mogło by się przyczyniać do takiego apetytu mojego kangura
Panowie pomóżcie, bo już nie mam pojęcia co może się przyczyniać do takiego spalania..Borykał się ktoś może z takim problemem


Po kilku miesięcznych zmaganiach z wysokim spalaniem, udało mi się zejść z 10l n 8l/100km, ale to i tak bardzo dużo więc problem pozostaje

Nie mam już siły do tego auta same problemy od kupna. Najpierw pompa, no ale jakoś udało się z tą podkładką.Okazało się również że pali jak smok

No ale do rzeczy co do spalania,, jak wspominałem wcześniej ograniczyłem częściowo spalanie:
- wymieniając 2 łożyska przednie były strasznie zajechane
- poszło obuwie letnie zamiast zimowego
- zalałem 2 zbiorniki ropuchy z środkiem do czyszczenia wtrysków( tak jakby moc wzrosła po tym zabiegu)..
- zaślepiłem egr( lecz nie wiem czy to przyczynia się do spalania)
Na kompie w Aso żadnych błędów, parametry pompy ( dawka paliwa, kąt wtrysku itd) wzorowe.

Jedyne co mnie niepokoi to 2 rzeczy:
- po dłuższym postoju schodzi paliwo od filtra paliwa do pompki ręcznej( problemów z zapalaniem nie mam)
- gdy silnik się nagrzeje przy pompowaniu pompką ręczną słychać syk w pompie w okolicach zaworu start/stop tak jakby paliwo się przepychało dalej.Podczas pompowania gruszka nie robi się twarda.Wycieków żadnych na pompie nie widzę..
Czyżby to mogło by się przyczyniać do takiego apetytu mojego kangura


Panowie pomóżcie, bo już nie mam pojęcia co może się przyczyniać do takiego spalania..Borykał się ktoś może z takim problemem


