
Skrzynia pracowała bez zarzutu, problem pojawiał się gdy nacisnęło się na drążek zmiany biegów. Jął się on zapadać tedy o 1 cm uniemożliwiając zmianę biegów, natomiast po wyciągnięciu go na pozycję wyjściową praca skrzyni wracała do normy.
Udałem się do serwisu (serwis znany lubiany i wiem że w ciula nie robią) i pan mechanik wydał wyrok- musisz Pan wymienić lewarek zmiany biegów po czem mi wręczył zużytą część. Nowa kosztuje (proszę usiąść) 1200 zł

I tu pojawia się pytanie
Znalazłem lewarek również 5 biegowy, rozkład biegów taki sam jak u mnie (czyli 5 biegów, R wrzucany tak jak 1 tyle że z podniesieniem mieszka) ALE ALE- pochodzi on z modelu 1,2 l. Czy jakaś dobra dusza może podzielić się cennym doświadczeniem czy dźwignia pasować będzie? Teoretycznie wszystko się zgadza.. tylko nie ta pojemność silnika...