Strona 1 z 1

Piasty Tył

PostNapisane: czwartek, 8 września 2011, 14:04
przez kondziukondziu
Witam mam problem z tylnymi piastami w skoczku z 2003r 1.5dci podwyższona ładowność , szumią, obrót piasty jest nierówny zupełnie nic o tym nie wiem np. czy wymienia się całe piasty czy łożyska, jakie i gdzie kupić, może ktoś pomoże kto już to przerabiał.

Re: Piasty Tył

PostNapisane: piątek, 9 września 2011, 14:56
przez abdul25
Hej , w moim łożyska są razem z piastą , przypuszczam że w większości tak jest , koszt takiego łożyska dość duży od 250 pln wzwyż , na początku kupiłem to najtańsze ale okazało się że jest minimalnie szersze od poprzedniego i szczęki ocierały o bęben nie w tym miejscu co poprzednio (rant bębna ). Ostatecznie kupiłem bodajże f-my SKF , jak mnie pamięć nie myli 365 pln. szt.

Re: Piasty Tył

PostNapisane: sobota, 10 września 2011, 11:16
przez Lucass
Podwyższona ładowność = łożyska z piastą.
Zwykła ładowność = wymienne łożyska

Re: Piasty Tył

PostNapisane: sobota, 10 września 2011, 13:15
przez MaciekR4
yyy...nie żebym coś tam, ale - u mnie w Pampie i belce rurowej, przy zdejmowaniu bębna muszę uważać na łożyska, bo potrafią sobie wyjść ze swojego miejsca :)

Re: Piasty Tył

PostNapisane: poniedziałek, 12 września 2011, 07:09
przez MK

Re: Piasty Tył

PostNapisane: poniedziałek, 12 września 2011, 16:40
przez tfiluu
A jak sie sciaga tylny beben bo u mnie cos tez szumi. Trzeba odkrecic tą duzą śrube czy inny sposób??

Re: Piasty Tył

PostNapisane: poniedziałek, 12 września 2011, 17:45
przez slay
Odwieczne pytanie, jakie hamulce? Średnica bębna.
203 śruba w środku, 228 tylko dwa wkręty.

Re: Piasty Tył

PostNapisane: poniedziałek, 12 września 2011, 19:06
przez Lucass
Uzupełnię:
203 - wersja z normalną ładownością (zasadniczo ;) )
228 - podwyższona ładowność (zasadniczo ;) )

Jeżeli auto nie jest ciężarowe, to podejrzewam, że 203.
A podejrzewam, że z silnikiem 1,6 to raczej osobówka.
Ale to tylko takie moje dywagacje, bo z renufkami, jak z pszczołami - nigdy nic nie wiadomo :lol: