Strona 1 z 1

Kangoo 1,2 16v pomocy

PostNapisane: poniedziałek, 12 września 2011, 18:55
przez gorus
Witam, mam kangoo 1,2 16v , mój problem a raczej kangura polega na tym że traci moc, tak jak by wypadała mu iskra, zdarza się też ze chodzi znakomicie, auto potrzebuje codziennie do pracy, i jest to uciążliwie kiedy wsiądzie mi 4 ludzi na pokład kangur ma trud ruszyć, przerywa,dodam ze wymieniłem cewkę i raczej bez poprawy, świece nowe, z tego co zauważyłem to kable są jakieś klejone itp które idą do komputera,czy może być to także problem sondy lambdy? zauważyłem także ze gdy kangur przerywa to strasznie kopci na czarno tak jak by nie potrafił przepalić benzyny, chętnie oddał bym auto do mechanika ale potrzebuje je codziennie a nie mam innego,mój garażowy mechanik rozkłada ręce, jeżeli by ktoś miał jakiś pomysł proszę o pomoc, Pozdrawiam Kamil ;)

Re: Kangoo 1,2 16v pomocy

PostNapisane: poniedziałek, 12 września 2011, 21:15
przez gorus
nikt nie ma pomysłu?

Re: Kangoo 1,2 16v pomocy

PostNapisane: wtorek, 13 września 2011, 06:41
przez Szumak
Najbardziej oczywiste odpowiedzi wykluczyłeś, podłącz do clipa, powinien pokazać co jest jeszcze nie tak.

Re: Kangoo 1,2 16v pomocy

PostNapisane: wtorek, 13 września 2011, 07:23
przez gorus
dziś po pracy chce ruszyć kable, bo wydaje mi sie ze jakiś ma przebicie, mógł byś mi zrobić ze 2 zdjęcia kabli które idą do cewki i kompa?

Re: Kangoo 1,2 16v pomocy

PostNapisane: wtorek, 13 września 2011, 18:56
przez gorus
witam, chciałem dziś dojść do przepustnicy, kiedy okręciłem korektor ssacy byłem bardzo zdziwiony, cała komora gdzie przepustnica zassysa powietrze była w oleju, było go z 0,5litra, wyczyściłem wszystko i złożyłem do kupy, pozostaje wymienić filtr bo jest cały w oleju,nie wiem czy to jest przyczyną bo słychać jak by kangur jeszcze przerwał kilka razy, ale jest duża poprawa, czy ktoś wie co jest przyczyną zbierania się tam aż takiej ilości oleju i czy to przeszkadza przepustnicy?

Re: Kangoo 1,2 16v pomocy

PostNapisane: środa, 14 września 2011, 10:21
przez Lucass
Prawdopodobnie to olej z odmy, czyli odpowietrzenia skrzyni korbowej. Sprawdź za jakiś czas. Jeżeli będzie go znów dużo to znaczy że masz duże przedmuchy na cylindrach :arrow: silnik wymaga remontu, a co najmniej sprawdzenia kompresji.
Oczywiście, że duża ilość oleju przeszkadza. Po pierwsze przepustnica nie może pracować dobrze jak jest brudna, a po drugie olej zatyka pory filtra i ten nie nadąża filtrować powietrza i jest go za mało. Po prostu silnik się dusi.