Strona 1 z 1
Problem Kangoo 1,9dti

Napisane:
poniedziałek, 19 września 2011, 12:53
przez piecia1985
Jestem posiadaczem Kangoo od kilku dni.Mam problem z porannym zapalaniem jak auto postoi i ostygnie.Jak rano go kręce za pierwszym razem trwa to 4-5sekund jak tylko sekunde pokręce i wyłącze zaplon i ponownie go zakrece to od razu zapali.Byłem z autem na komputerze pokazało czujnik położenia wału,wymieniłem i nie zauważyłem żadnych zmian,Akumulator ma 2 miesiące,rozrusznik również,altenlator ma pół roku..Paliwo z pompy nie schodzi
A drugi problem mam taki że jadąc przy 120km/h wezme całkowicie noge z gazu i zapali sie na 2sekundy kontrolka silnika i świec żarowych,jak od razu dodałem gazu auto przez chwile nie ma mocy kontrolki od razu gasną i od razu jest ok.
Pozdrawiam
Re: Problem Kangoo 1,9dti

Napisane:
poniedziałek, 19 września 2011, 13:32
przez Lucass
A po zmianie czujnika nie sprawdzałeś błędów? Bo błąd czujnika to nie tylko sam czujnik, ale i kable...
Re: Problem Kangoo 1,9dti

Napisane:
poniedziałek, 19 września 2011, 15:02
przez piecia1985
No właśnie nie sprawdziłem-a ta wiązke tych kabli można gdzieś kupic??
Re: Problem Kangoo 1,9dti

Napisane:
wtorek, 20 września 2011, 07:59
przez Lucass
Kabel w wiązce raczej rzadko (choć to nie niemożliwe) ulega uszkodzeniu. Prędzej styk w kostce jest słaby, albo gdzieś izolacja się przetarła.
Zresztą po kontroli "organoleptycznej"można pobawić się w detektywa miernikiem i sprawdzić kable od czujnika do kompa pod względem przewodzenia.
Obawiam się, że chcąc wymieniać, musiałbyś wymienić całą główną wiązkę.
Re: Problem Kangoo 1.9 D55

Napisane:
piątek, 30 września 2011, 19:24
przez orzechowy90
Witam jestem tu nowy,zakupiłem miesiąc temu Kangurka 1.9 diesel,z 1999roku,model D55,i też mam podobny problem.Auto po postoju w nocy na dworze rano ciężko pali,kręci ale dopiero za 2-3 razem.Wymieniłem świece,nie pomogło,ktoś mi mówił ze to luz zaworowy na zaworach ssących.Może wy macie jakieś rady??Pozdrawiam Kangurowiczów Łukasz z Ostrowca
Re: Problem Kangoo 1,9dti

Napisane:
sobota, 1 października 2011, 08:01
przez Lucass
A czujnik położenia wału sprawdziłeś?
Zawory wyregulować nie zawadzi nawet dla samej idei regulowania zaworów co jakiś czas.