Strona 1 z 2

kolektor dolotowy 1,2 16v

PostNapisane: poniedziałek, 19 września 2011, 14:48
przez gorus
Witam, po czym poznać ze mamy nieszczelny kolektor dolotowy?

Re: kolektor dolotowy 1,2 16v

PostNapisane: poniedziałek, 19 września 2011, 18:48
przez michalxtreme
HIHIHIHIHIHI :!: Po dziurze w nim :!: Ależ ja jestem złośliwy :!: :mrgreen:

Re: kolektor dolotowy 1,2 16v

PostNapisane: poniedziałek, 19 września 2011, 18:51
przez branio
Podwyższone, niestabilne jałowe obroty

Re: kolektor dolotowy 1,2 16v

PostNapisane: poniedziałek, 19 września 2011, 20:07
przez gorus
a mam takie pytanie, dostaje mi się olej do przepustnicy chyba poprzez pokrywę zaworów? kangury maja taki problem?

Re: kolektor dolotowy 1,2 16v

PostNapisane: wtorek, 20 września 2011, 08:02
przez Lucass
Każdy samochód ma taki problem. Olej dostaje się z odmy czyli z odpowietrzenia skrzyni korbowej.
Oczywiście problem narasta wraz z "wiekiem" silnika ;)

Re: kolektor dolotowy 1,2 16v

PostNapisane: wtorek, 20 września 2011, 09:05
przez branio
Olej w komorze kolektora jest normą

Re: kolektor dolotowy 1,2 16v

PostNapisane: wtorek, 20 września 2011, 14:51
przez gorus
ten olej nie przeszkadza w spalaniu benzyn? przecież dostaje się do przepustnicy.

Re: kolektor dolotowy 1,2 16v

PostNapisane: wtorek, 20 września 2011, 15:46
przez Szumak
Ja za młodu celowo wlewałem olej do benzyny i w niczym to nie przeszkadzało, wręcz przeciwnie :lol:

Re: kolektor dolotowy 1,2 16v

PostNapisane: wtorek, 20 września 2011, 16:12
przez gorus
jaki powinien być luz zaworowy>?

Re: kolektor dolotowy 1,2 16v

PostNapisane: poniedziałek, 16 kwietnia 2012, 22:27
przez skoczek
Witam !! Sorry że odkopuje stary temat ale poco pisać nowy mam pytanie na temat tego odpowietrzenia skrzynki korbowej w kangoo 1.2 8V wychodzi z niej wężyk łączący się z grubą rurą idąca z filtra do przepustnicy zasysane jest nią powietrze ,czyli ze skrzynki korbowej zasysa powietrze z olejem (dość mokro) i teraz pytanie już pomijając to zaolejone powietrze czy to podciśnienie ze skrzynki korbowej musi być idealnie szczelnie podane ? Ma to duży wpływ na pracę silnika ? u mnie wąż pęknięty i do tego jeszcze ledwo si trzyma w tej grubej rurce jakoś na wcisk zrobione ..nie wygląda na szczelne połączenie ...czy lewe powietrze jeszcze przed przepustnicą ma znaczenie ?? Szukam wszędzie rady na te obroty może to w tym tkwi problem :|