Strona 1 z 1

Problem kangoo 1.2 8 v + lpg

PostNapisane: sobota, 17 grudnia 2011, 21:45
przez wm24
Witam wszystkich ,mój problem wygląda następująco:
- nierówna praca na wolnych obrotach, szarpie silnikiem
- z rury wydechowej słychać takie dziwne pykanie
- zdecydowany spadek mocy
dodam że wszystko to dzieje się ina benzynie i na gazie
z komputera wychodzi błąd p0080 (Exhaust Valve Control Solenoid Circuit High Bank 1) nie wiem o co chodzi.

zostało zrobione :
- nowa cewka,przewody świece
- nowy czujnik położenia wału
- wyregulowane zawory

i nic

uprzejmie proszę o sugestie co to może być?

Re: Problem kangoo 1.2 8 v + lpg

PostNapisane: niedziela, 18 grudnia 2011, 09:35
przez senator
Polecam słownik http://www.pliki.drypa.pl/entry-1d971e1 ... dd046.htma. Podpinałeś pod clipa?

Re: Problem kangoo 1.2 8 v + lpg

PostNapisane: niedziela, 18 grudnia 2011, 09:47
przez branio
Wypalony zawór

Re: Problem kangoo 1.2 8 v + lpg

PostNapisane: niedziela, 18 grudnia 2011, 10:23
przez Lucass
Dziwne pykanie to ewidentne wypadanie zapłonu na jednym z cylindrów.
Skoro wymieniłeś już i cewkę i przewody i świece to sprawdź kompresję, bo może być tak, jak pisze branio...

Re: Problem kangoo 1.2 8 v + lpg

PostNapisane: środa, 21 grudnia 2011, 14:51
przez wm24
zawory chyba ok ciśnienie od 9 do 12 , w między czasie podłączyłem do clipa ,nic nie wyszło natomiasy przy ddt 2000 wyszedł błąd przekaźnika lub sterownika GMV2 ??? tak przetłumaczyłem z francuskiego

aha podciśnienie w kolektorze dolotowym 560 ,chyba map sensor jest ok?

Re: Problem kangoo 1.2 8 v + lpg

PostNapisane: niedziela, 15 stycznia 2012, 17:46
przez wm24
Witam informacja o przyczynie- wydmuchana uszczelka pod głowicą między 2i 3 cylindrem. Pozdrawiam