Kangur 2002, kilka pytań/chełta dziada na zimnym

Pytam, bo nie wiem jak coś zrobić

Kangur 2002, kilka pytań/chełta dziada na zimnym

Postprzez BADfox niedziela, 29 stycznia 2012, 21:21

Witam mój pierwszy post na forum, mam kilka pytań uwag. Jestem młodym kierowca prawko 2 lata(4 auto...)

Kangur żółty blaszak kupiony w Kwietniu 2011 w zagłębiu magików i mistrzów szpachli w Wielkopolsce,
Mtor 1,9 D 64KM F8Q630
Wersja Kangura OASIS tak napisał rzeczoznawca
Przebieg 114tys(nie będę tu wnikał co i jak 114..:)
zrobiłem nim 35tys, ostatnio kompletny rozrząd i zaczęło się.....(filtry co 10)
Jak jest zimny to grzeje świece, raz przerwa aż pyknie 2 raz za 3 kręcę kilka sek i nic po 2 minutach to samo aż zaskoczy chełta nim straszenie jakby mocy nie miał (jakby nie wszystkie gary paliły?)lekko mu gazuje aż wskoczy na normalne obroty wtedy strasznie ciężko chodzi po chwili normalnie i cały dzień na pyka pali.Dodam akma nowa(74A) zalany verva w lecie palił zero problemów ok wiadomo czasem za 2 zakręcił ale teraz dramat. (-5 stopnia)
Czy może być coś z rozrządem nie tak?
Jak ktoś ma pomysł bardzo proszę o opinie, jutro sprawdzę świece.

Nie mam złych intencji, ale czytam, czytam i bez znaków przestankowych mało rozumiem. /MOD
BADfox
Kangoorzątko
Kangoorzątko

Re: Kangur 2002, kilka pytań/chełta dziada na zimnym

Postprzez 006 niedziela, 29 stycznia 2012, 22:11

2 dni temu miałem tak samo, też mam 1,9D.
Przy mniejszych mrozach palił tak jak opisałeś wyżej, w sobotę było mocno na minusie, nie odpalił.
Powód prosty, świece słabo grzeją. Wymieniłem wszystkie dla, świętego spokoju. Zabrałem akumulator do domu, naładowałem prostownikiem kupionym za 30zł :lol: Pali niewiele ciężej niż latem, brak szarpania na nierozgrzanym silniku.
Kangoo 1,9D 1999r. F8Q630
006
Kangoogaduła
Kangoogaduła

Re: Kangur 2002, kilka pytań/chełta dziada na zimnym

Postprzez BADfox czwartek, 2 lutego 2012, 21:32