Strona 3 z 5

PostNapisane: niedziela, 8 kwietnia 2007, 12:18
przez shoti
Ok. 110 KM to przesada ale tylko lekka i to wcale nie tak ,że to nie możliwe (z dwu,trzy litrowych silników specjaliści za grubą kasę robią kilkusetkonne bestie) tylko że one przejeżdzają pareset kilometrów i nadają sie do śmieci. 30-35% przyrost mocy na tak krótko nie wymaga żadnych innych zmian w silniku. Jeśli dobrze kombinuję twierdzicie ,że swapem albo innym turbo uzyskam te 30-35% taniej niż na nitro ? :roll:

Pozatym ja naprawde chce ,żeby to autko paliło te swoje 6-7 litrów na codzień. A butla 8 kg starcza na ok 60 strzałów (to tez zależy jak długich). I używam jak potrzebuje.

PostNapisane: niedziela, 8 kwietnia 2007, 18:15
przez Lucass
bercik70 pisał gdzieś niedawno o kangurku, którego właściciel wsadził w niego m in nitro i zapłacił za wszystkie przeróbki ok 15 tys...8O
Problem w nitro polega na tym, że oczywiście możesz założyć samą butlę tzn nie wzmacniać silnika ale nie masz żadnej gwarancji, że kiedyś nagle tłok nie wyskoczy Ci przez maskę, a korbowód nie wkręci się w kolano pasażerki :wink: W zasadzie to samo dotyczy dołożenia sprężarki - konieczna przebudowa silnika = koszty + znaaaaczny wzrost spalania.
Pewnych rzeczy nie przeskoczysz, jeżeli tłoki, korbowód, głowica i zawory i cała reszta jest obliczona na obciążenie A to przy obciążeniu A+35% oczywiście pewnie nic się nie stanie, a przynajmniej nie za pierwszym strzałem. Ale ten 1,2 to naprawdę delikatny (do tego francuzik) silniczek i może sie pogniewać, a wtedy swap będzie niezbędny czyli koszta x2.
A to co chciałbyś zyskać nitrem uzyskasz z zapasam swapem na 1,6. Masz do tego gwarancje, że nic Ci nie ukręci wału i nie wystrzeli tłoków. Co prawda miejsca pod maską wiele Ci nie zostanie ale można przywyknąć 8) :wink:
No i tak znów strasznie nie pali bo w cyklu mieszanym ok. 8,2-8,6.
A jak Ci będzie palił 1,2 po dodaniu nitro to najstarsi górale nie wiedzą. Teoretycznie więcej nie powinien. Teoretycznie... :?

PostNapisane: poniedziałek, 9 kwietnia 2007, 07:43
przez shoti
ech widze ,że z wami sie nie da :wink: ....wszyscy jesteście na nie. Może rzeczywiście macie rację ? :?

W ASO tez mówili ,że kółek 4x4 nie da sie założyć...

PostNapisane: poniedziałek, 9 kwietnia 2007, 08:16
przez Lucass
Na jednym z forów spodobał mi się taki podpis :
czegoś nie da się zrobić do momentu gdy nie znajdzie się ktoś, kto tego nie wie
Podpis Bullitta tez daje do myślenia... :wink: :D

PostNapisane: poniedziałek, 9 kwietnia 2007, 08:34
przez AdiK
shoti zakładaj i ciesz sie tymi chwilami przyjemności :D tylko dla spokojności zrób to w firmie która się na tym naprawde zna :!:

PostNapisane: poniedziałek, 9 kwietnia 2007, 09:35
przez shoti
taaa...
"Działając rozważnie i rozsądnie nie dokona się wielkich rzeczy. Dopiero szaleństwo prowadzi nas do desperackich wyczynów. "

od siebie dodam "kto nie ryzykuje ten nie pije szampana", "ból mija szybko, chwała pozostaje na wieki" oraz "crescit sub pondere virtus :twisted: "

PostNapisane: poniedziałek, 9 kwietnia 2007, 09:37
przez Bullitt
shoti napisał(a):ech widze ,że z wami sie nie da :wink: ....wszyscy jesteście na nie. Może rzeczywiście macie rację ? :?

W ASO tez mówili ,że kółek 4x4 nie da sie założyć...


Dać się da. Technicznie nie ma problemów i przeciwskazań. Tylko po co? Dużo lepszy efekt daje wiekszy silnik. Po co modyfikować to maleństwo. Zakładaj jakiś wiekszy i ciesz sie moca przez cały czas :!:

PostNapisane: poniedziałek, 9 kwietnia 2007, 09:39
przez Bullitt
Lucass napisał(a):Na jednym z forów spodobał mi się taki podpis :
czegoś nie da się zrobić do momentu gdy nie znajdzie się ktoś, kto tego nie wie
Podpis Bullitta tez daje do myślenia... :wink: :D


Podobno się nie da... zobaczymy :twisted:

Obrazek

PostNapisane: poniedziałek, 9 kwietnia 2007, 10:13
przez branio
8O 8O 8O 8O 8O
Magnum kupiłeś :D

PostNapisane: poniedziałek, 9 kwietnia 2007, 12:07
przez Bullitt
Mniejsze wykupili, tylko taki został :lol: :lol: :lol: i teraz trzeba sie narobic :wink: