Strona 1 z 2

E7J

PostNapisane: poniedziałek, 6 października 2003, 14:54
przez _ONE_
Witam!

Jestem ciekawy czy ktoś robił już cosik z E7J (634,780)...
Jak wiadomo tam jest plastykowy kolektor i zastanawiam się czy jest sens bawić się w wałek + program... skoro ni jak nie da się pokombinować z kolektorem - myślę o kompleksowej robocie.
Chętnie poznam opinie kogoś kto szlifował ten temat.
Jak to wygląda w E7J np. w meganach?

Kolejna sprawa to skrzynia JB3 w kangoo... czy ktoś zmieniał wałek
na ten od meganki, a może całą skrzynkę? Ciekawy jestem czy gra jest warta świeczki...

Dzięki za wszelkie konkrety :D

Pozdrawiam!

PostNapisane: wtorek, 7 października 2003, 15:45
przez RAPczyn
Lepszym sposobem podniesienia mocy bedzie przeszczep jednostki napedowejna np.: K4J, K4M a najlepiej F5R (miesci sie). Z F5R masz 140KM i jakies 200Nm w serii to jest dopiero baza do tuningu. Za wlek z chipem zaplacisz przynajmniej 1500PLN (jak bedziesz mial fart). Za silniki dasz 2500-4000PLN, sprzedaz stary silnik za 2000PLN. Ja by szedl na twoim miejscu w przekladke silnika. Dzial tuningu w Jaszpolu pewnie by zrobil - http://www.jaszpol.com.pl

Pzdr.

PostNapisane: środa, 19 maja 2004, 12:52
przez fiXXXer
Tylko nowy silnik to tez nowa skrzynia, nowa elektryka, pol osie itd.. wychodzi siakies 8 tys ... Ja palnuje w przyslycm roku za 6 tysiakow TURBO wrzucic.. Goscie obioecuja z 1.4 8v wycisna c 150 KM

PostNapisane: środa, 19 maja 2004, 13:35
przez Lukasz_Kangoo
Dodałbym jeszcze do tego wzmocnienie układu hamulcowego, bo rozpędzić to nie sztuka - sztuką jest zatrzymać takiego potwora :wink:

PostNapisane: środa, 19 maja 2004, 16:39
przez RAPczyn
fiXXXer napisał(a):Tylko nowy silnik to tez nowa skrzynia, nowa elektryka, pol osie itd.. wychodzi siakies 8 tys ...


Co do skrzyni, wiaski to trzeba sprawdzic w dialogusie czy sa rozne, jesli chodzi o pol osie to bardzo nie wykluczone ze beda do wymiany.

Ja palnuje w przyslycm roku za 6 tysiakow TURBO wrzucic.. Goscie obioecuja z 1.4 8v wycisna c 150 KM


Turbo - no czemu nie, ale szczeze :?: To 150KM - :roll: - za 6tysPLN
->"nie wydaje mnie sie"

Pokoj

PostNapisane: środa, 19 maja 2004, 17:05
przez fiXXXer
Ja na razie biore klocki EBC czyba tak to sie pisze (wersje wyscigowa) pozniej tarcze.. W tym roku tylko do silnika wrzuce filtr stozkowy i magnetyzer choc to i tak nic nie da :]

PostNapisane: środa, 19 maja 2004, 19:35
przez _ONE_
Jak nie zapodasz grzybka bezpośrednio na przepustnicy ...jak niektórzy "tjunerzy" :lol: :lol: :lol: to zobaczysz efekt. Warto poeksperymentować
z długością dolotu.

PostNapisane: piątek, 21 maja 2004, 07:19
przez RAPczyn
_ONE_ napisał(a):Jak nie zapodasz grzybka bezpośrednio na przepustnicy ...jak niektórzy "tjunerzy" :lol: :lol: :lol: to zobaczysz efekt. Warto poeksperymentować
z długością dolotu.


Tez nie do konca sprawdz jak "filtry" wygladaly np. na gaznikach Webera /tych prawdziwych/ :wink:

Weglarski kiedys juz chyba robil dolot do Clio 1.4 8V - sprobuj u niego sie dowieciec ile Cie to bedzie kosztowalo wraz ze stozkiem.

Jeszcze co do uturbiania silnika to taniej by Cie wyszlo kupic silnik 1.4 Turbo z R5;R9;R11

PostNapisane: piątek, 21 maja 2004, 07:41
przez _ONE_
Opierałem się na własnych doświadczeniach z Fiata CC. BTW zdaje się,
że Godula testował doloty na hamowni i potwierdziło się.

PostNapisane: poniedziałek, 6 marca 2006, 21:13
przez ziggy
robilem swapa z e7j na k4m w megance jak macie jakies konkretne pytania to walcie.

--
Pozdrawiam Ziggy