Mały wirusek w DCi

czyli wszystko na temat tuningu mechanicznego i optycznego

Postprzez Bullitt czwartek, 10 marca 2005, 10:19

_ONE_ napisał(a):Tylko wytłumaczyć to niektórym zawodnikom jest ciężko... do tego jeszcze zmieniają olej tylko sezonowo tak jak mój sąsiad, który robi rocznie ok 80tys.


Bo to nie są zabawy dla takich modeli :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Bullitt
Kangoomistrz 2008
Kangoomistrz 2008
 
Posty: 2928
Dołączył(a): piątek, 28 listopada 2003, 00:00
Lokalizacja: wiocha zabita dechami

Postprzez Rafal czwartek, 10 marca 2005, 13:35

_ONE_ napisał(a):Tylko wytłumaczyć to niektórym zawodnikom jest ciężko... do tego jeszcze zmieniają olej tylko sezonowo tak jak mój sąsiad, który robi rocznie ok 80tys.



A pozniej na allegro:
"sprzedam auto, stan igła, garazowany, bez wkładu finansowego...."
Ubić, sukins.....
1998 kangoo 1,4 LPG -to był kangoor...
2006 kangoo pampa 1,5 dci
2006 trafic 2,0 dci -to był trafic....
2008
Avatar użytkownika
Rafal
Szaman klubowy
Szaman klubowy
 
Posty: 1339
Dołączył(a): poniedziałek, 29 września 2003, 23:00
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez MK czwartek, 10 marca 2005, 13:47

Już nie pamiętam :roll: Rafał "takiego" Skoczka właśni kupiłeś :?: :?: :?
Pozdrowienia Marcin
CLIO 3 1,6 16v 128KM GORDINI 2012r. - LPG STAG
Kangoo II 1,5dCi 115KM PRIVILEGE+ TomTom Edition 31.XII.2010r. srebrny
Porzuciłem akordeon, a szkoda.
Focenie wciąga!!! Jestem szumofobem i maniakiem ostrości!!!
Nikon D7100 Nikon D50


CHEVROLET SPARK M300 LS 1,2 16v 85KM 2010r. - LPG STAG - BYŁ!!!!
Avatar użytkownika
MK
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2004
Dołączył(a): poniedziałek, 24 maja 2004, 23:00
Lokalizacja: Cieszyn-Gród Trzech Braci

Postprzez zuwik piątek, 11 marca 2005, 16:40

Bullitt napisał(a):
zuwik napisał(a):Hmm... Z technicznego punktu widzenia może się to źle skończyć dla skrzyni (nie będzie w stanie przenieść większej mocy)


Jesli juz to nie mocy, a momentu obrotowego.

Nie żebym się czepiał, ale co za różnica :wink: W końcu moc to moment razy obroty :wink:
Wracając do tematu: po głębszej analizie tematu - tak jak mnie przekonują do gazu, tak ja kieruję to do chip-sceptyków :lol: Większy wpływ na obniżenie trwałości mechanicznej ma tuning mechaniczny. Po chiptuningu zostają te same, idealnie fabrycznie spasowane części, zmienia się tylko procedura wtrysku. Jedyne co może być, to wyższe naprężenia, jednak spasowanie podzespołów jest żyleta
Obrazek
zuwik
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2885
Dołączył(a): wtorek, 24 sierpnia 2004, 23:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez Bullitt piątek, 11 marca 2005, 16:54

zuwik napisał(a):Jesli juz to nie mocy, a momentu obrotowego.


Zasadnicza. Silnik majacy 100 KM moze miec 100, a i 300 Nm. Moc jest wartoscia obliczeniową nie mająca znaczenia.
Bullitt
Kangoomistrz 2008
Kangoomistrz 2008
 
Posty: 2928
Dołączył(a): piątek, 28 listopada 2003, 00:00
Lokalizacja: wiocha zabita dechami

Postprzez zuwik sobota, 12 marca 2005, 11:03

Ych, no tak, ale rozmawiamy o dieslach renault, więc myślałem że to oczywiste...
Obrazek
zuwik
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2885
Dołączył(a): wtorek, 24 sierpnia 2004, 23:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez Flacha poniedziałek, 21 marca 2005, 21:38

kaczorek napisał(a):chciałem tylko powiedzieć, że jeżeli się wstawi mocniejszy silnik do zbyt 'krótkiej' skrzyni to mimo, że się nie przekraczania max. obrotów źle się to kończy dla silnika (wiem z doświadczenia). moim zdaniem w dci 80KM skrzynia jest za krótka. i tej wersji będę się trzymał ;-)


Nie uważam żeby była za krótka, no chyba ,że 198 km/h to mało.
Flacha
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 17
Dołączył(a): piątek, 26 grudnia 2003, 00:00
Lokalizacja: Sulejówek

Postprzez Flacha poniedziałek, 21 marca 2005, 21:46

Krótka dygresja dotycząca wirusowania (a'la MediaMarkt)

NIE DLA IDIOTÓW :twisted: :twisted: :twisted:
Flacha
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 17
Dołączył(a): piątek, 26 grudnia 2003, 00:00
Lokalizacja: Sulejówek

Postprzez AdiK wtorek, 22 marca 2005, 17:58

Flacha napisał(a):Krótka dygresja dotycząca wirusowania (a'la MediaMarkt)

NIE DLA IDIOTÓW :twisted: :twisted: :twisted:



I NIE U IDIOTÓW :twisted: :twisted: :twisted:
Pozdrawiam Adrian

Był KaleidoGwiezdnyPył 1.5dci75
Jest Peugeot 5008 2.0HDI
Avatar użytkownika
AdiK
Kangoomistrz 2009
Kangoomistrz 2009
 
Posty: 1033
Dołączył(a): środa, 7 kwietnia 2004, 23:00
Lokalizacja: poszukiwana

Postprzez Wiz niedziela, 27 marca 2005, 07:27

Pomimo ze jesten nowy pozwole sobie wtracic swoje 3 grosze.

1. Moja opinia w temacie skrzyni - za krotka :(

2. Jesli tunning to tylko podmiana oprogramowania w ECU, boxy i wszelkiej masci moduly to DUUUZZYM lukiem nalezy omijac - temat wirusa walkuje juz od pol roku (czytam i analizuje czy warto)

Czy jest na slasku ktos z dCi 80 po wirusie :?: Chetnie bym sie spotkal i w miare mozliwosci przejechal zeby sprawdzic czy warto inwestowac.

Pozdrawiam i wesolych swiat.
ANTYKLUBOWICZ
STOPER DROGOWY :D
smoke tires not drugs
Aktualnie czerwone Clio 3 ph 1, choć wole żony niebieskie Clio 4 GT :)


Avatar użytkownika
Wiz
Użytkownik zbananowany
 
Posty: 1967
Dołączył(a): sobota, 26 marca 2005, 00:00
Lokalizacja: Moim domem praca, dom hotelem :(

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Tuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości