Strona 1 z 2

Magnetyzer

PostNapisane: sobota, 3 kwietnia 2004, 23:18
przez korabl

Czy ktoś z Kangooromaniaków montował magnetyzer w swoim aucie? Podobno w Renault jest jakiś problem , ponieważ przewody paliwowe są jakieś inne niż w innych autach i wymaga to skorzystania z jakichś przejściówek?
Pozdrowienia.

PostNapisane: wtorek, 6 kwietnia 2004, 10:53
przez _ONE_
Najlepiej zrobić sobie samemu... jak tak zrobiłem. Wersja nakładkowa - z pewnością nie tak silna jak przepływowa, ale tez działa tzn spadło
spalanie. Potrzeba Ci silnych magnesów np. z dysków twardych i kawałek blaszki, klej, trochę czasu, jakieś opaski zaciskowe itp. Efekty opisałem w innym wątku.

PostNapisane: wtorek, 6 kwietnia 2004, 20:13
przez michal
ONE instrukcje prosimy (zob. tę o instalacji CD)

PostNapisane: środa, 7 kwietnia 2004, 08:29
przez _ONE_
A może być adres stronki... właśnie znalazłem - to jest chyba to
http://magnetyzery.w.interia.pl/

PostNapisane: środa, 7 kwietnia 2004, 08:43
przez _ONE_
upsss :oops: teraz widzę, że trzeba płacić za oglądanie. Postaram się przygotować jakiś opis po świętach.

magnetyzery - test

PostNapisane: piątek, 19 listopada 2004, 10:46
przez Jaro_Krakow
W numerze 40 \"Auto Świata\"(27 wrzesień 2004) jest test magnetyzerów \"Magnetizer\" do diesla, \"Multimag\" oraz
\"Maksor\" - Dynamic Fuel - tak ten za 585 zł. Test przeprowadzili na 3 autach: Primera 1.9 dCi, Escort 1.6 i Astra II 1.4.
To teraz po kolei:
Primera - wzrost zużycia paliwa w mieście o 0.57 l; poza miastem o 0.07 l
Wzrost mocy = 0, wzrost momentu obr. = 5 Nm Koszt kompletu magnetyzerów \"Magnetizer\"
to 600zł REWELACJA
Escort - Wzrost zużycia paliwa w mieście o 0.1 l; na trasie o 0.2 l
SPADEK MOCY !, wzrost momentu o ok. 5 Nm. \"Dynamic Fuel\" 585 zł
Astra - wzrost spalania w mieście o 0.1 l; na trasie o 0.2 l
Wzrost mocy = 0, wzrost momentu = 0 \"Multimag\" 290 zł

PostNapisane: piątek, 19 listopada 2004, 11:42
przez _ONE_
No cóż... polecam samemu poeksperymentować i przekonać się.
Ja się przekonałem... jeżdżę tak już ponad rok i auto ma mniejszy apetyt na paliwo. Amen :!:

PostNapisane: piątek, 19 listopada 2004, 12:39
przez shoem
_ONE_ napisał(a):Najlepiej zrobić sobie samemu... jak tak zrobiłem. Wersja nakładkowa - z pewnością nie tak silna jak przepływowa, ale tez działa tzn spadło
spalanie. Potrzeba Ci silnych magnesów np. z dysków twardych i kawałek blaszki, klej, trochę czasu, jakieś opaski zaciskowe itp. Efekty opisałem w innym wątku.


...jak to przczytałem to się trochę zapaliłem i rozebrałem mój stary twardy :D ...ale nie znalazłem żadnego magnesu.
czy dobrze szukałem??

PostNapisane: piątek, 19 listopada 2004, 12:48
przez _ONE_
W zależności od budowy dysku masz 1 lub 2 magnesy.
Znajdują się pod metalową płytką, między którą pracuje uzwojone ramię głowicy. Na allegro widziałem tanie magnesy.

PostNapisane: piątek, 19 listopada 2004, 13:01
przez shoem
Będę musiał tam jeszcze raz zajrzeć...
czy jeden wystarczy ...pewnie nie
Dzięki
Pozdrawiam