skarb napisał(a):
No to mogli przewidzieć, że robią ogrzewanie do Kangoo co ma dużo m3 a nie do malucha.
Nie chce być złośliwy - bo święta i w ogóle - ale za przeproszeniem co mnie obchodzi golf czy coś tam.
Jesteśmy użytkownikami Kangoo i proponowałbym skoncentrować się na wadach, niedoróbkach w tym modelu auta a nie w innych.
Opowiadanie, że gdzieś jest dużo gorzej niż w kangoo nie jest chyba najlepszym argumentem ZA.
Chciałem tylko powiedzieć, że problem niedogrzania wnętrza występuje również w innych samochodach z nowoczesnymi silnikami, w tym przypadku również w samochodach kompaktowych (o wiele mniejsza kubatura). Notabene test ogrzewania wygrał francuski samochód.
skarb napisał(a):MZ_MZ - czy Tobie oszuści płacą za pozytywny PR w stosunku do tandety zwanej Kangoo II ?
Po co Ty się starasz ciągle usprawiedliwiać konstruktorów za to że ten samochód ma mnóstwo wad i niedoróbek konstrukcyjnych ?
Mnie nie płacą. Staram się być obiektywny w ocenach.
SKARB, może tobie płaci koncern V... za krytykę ??? Łatwo jest wszystko dookoła krytykować.
Wracając do tematu postu, dzięki kilku "modyfikacjom" nie narzekam już na ogrzewanie. Dzisiejszy test -14st./jazda miejska <2000 obr. / po 5 min jazdy temp. 29st. (płyn na wejściu do nagrzewnicy), po 20 min. trzeba skręcać ogrzewanie bo za gorąco.
Nie będę pisał o szczegółach, bo tu na forum "ANTYKANGOO" nikogo to nie interesuje.
W obliczu wszechotaczającej krytki postaram się mniej uczestniczyć w forum, dając miejsce na narzekanie "innym".