Nie znaleźli bezpiecznika ale napiszę jak było :
Stan z przed naprawy : Mata podgrzewa - nie działa kontrolka w wyłączniku - skoro nie uznali tarcz to niech wymianiają diodę lub przełącznik.
Po I naprawie: Mata przestała grzać - dioda się nie pali.
II naprawa Mata dalej nie grzeje ale dioda się pali bo wymienili wyłącznik
III naprawa Ma być dobrze - przy odbiorze po sprawdzeniu się okazuje że :
Mata dalej nie grzeje ale dioda się pali bo wymienili wyłącznik
No to oni zamówią nową matę bo to niemożliwe.
IV naprawa Samochód cały dzień w serwisie - przy odbiorze okazało się że przyszła uszkodzona mata z francji.
V naprawa Wymienili matę i
mata znowy podgrzewa .
[/color]
Reasumując - ASO Przyguccy - najpierw uszkodziło działającą matę a potem wymieniło działający przełącznik i uszkodzoną przez siebie matę.
PS.
Wszyscy wkurzeni i zbulwersowani bo jak się okazało to naprawy gwarancyjne mają mniej płatne niż pogwarancyjne i za tą matę to mogą tylko raz pieniądze wziąść od Renault - czyli nawet Renault Polska -
NIE CHCE PŁACIĆ ASO ZA ICH PRACĘ PO KSIĘŻYCOWYCH STAWKACH - DOPIERO JAK PRZYJEŻDŻA DEBIL NA NAPRAWĘ POGWARANCYJNĄ TO MAJĄ ŻNIWA !!! kacper42 napisał(a):Jezuuuu....To ty w lipcu walczyłeś o naprawę podgrzewania fotela? Nie! Dobrze ,że ogrzewanie ci działa.
Domyślam się ,że kończy się gwarancja to i ogrzewanie latem jest sprawdzane
Kolego - ale ja walczę od marca
Gwarancja się właśnie skończyła.
Połączono posty. /MOD
2008 Kangoo II Privielege 1.5 dci 105 km - wszystkomający z cennika z wyjątkiem dachu szklanego.
2004 Kangoo I Helios 1.5 dci - 102 km