Lucass napisał(a):Wydaje mi się, że przy haku 
RapallaPL i samczyk nie podniósłby ogonka 

 
Kolega Lucass ma rację  

 . 
Dzisiaj napiszę , że tylko dzięki uprzejmości ASO z Rzeszotar i pracującym tam fachowcom udało się wywalczyc -  tak to dobre słowo - wywalczyc od żelkowych pseudo fachowców z DKK Renault Polska inny rodzaj haka który połowicznie zdołał ukryć wady firmy Bosal czyli wedug mojej opinii równorzednej poziomem wiedzy do poziomu technikow z Renault  .
Osobiście otrzymałem w tym momencie pewną opcje prowadzaca do dopasowania konstrukcji tak aby drzwi się otwierały przy zapiętej przyczepie .  
 Więc prezentuję na zdjeciach to co zmajstrowałem z nieudacznikami w miejscowej kuźni - ale to co wykonalismy dziala i drzwi sie otwieraja przy zapietej przyczepie panie Prezesie Renault . 
  Jestem szczęśliwy , że mogę dostać się do bagażnika . Kangurek wygląda jakby mu wsadzono tonę złomu do d...py  ale wszystkim tłumaczę , że to oryginal Bosal . Puszczam muzę " Pójdę boso " z Bosalem i Renault i wszyscy leją a ja robię dobrą minę i prezentuję jak tylne drzwiczki śmigają nad tą stertą metalu i śrub  z przypieta przyczepa 
 Nic nie trzeba wywazac - bo takie byly sugestie panienki z DKK Polska - przyczepy sa idealnie w poziomie a ja w nastepnym zakupie auta bede mial marke Renault tam gdzie slonce nie dochodzi .  

 To wniosek po 23 latach przyjazni a nawet milosci  i zakupie wielu aut .  
 Oryginal jest orygoinal i basta ( i BOSAL)
		
			
 
			- Pujde Bosal Pujde Bosal do DKK pujde Bosal ....
 
			- h4.jpg.jpg (72.88 KiB) Przeglądane 3080 razy
 
		
		 Generalnie nalezalo obnizyc glowice haka o 4 cm ponizej widocznego dolnego mocowania aby dzwi sie otwieraly a zapiete przyczepy pozostawaly w poziomie i nie musialy jechac z tzw. zadartym dziobem do gory ..
Na tym koncze swoj opis i chetnie odpowiem na pytania .
Pozdrawiam !