Usterki...

Off-topic: tematy związane z techniką

CDN...

Postprzez Brada wtorek, 2 listopada 2004, 02:26

Pomyślałem, że może jednak pociągne dalej główny temat tego wątku.
Dane mojego wozu (jak jeszcze jeździł :-( ): 1.2 8V, 1998 (wspaniały wózek), kupiony w 2003, miał przejechane 93tys, lekko uderzony prawy przód, stan ogólnie dobry ale mocno (jak na moje kryteria zaniedbany; łyse opony, od dawna nie zmieniane filtry, starte szczęki hamulcowe, myty od święta, rdza pod podłagą - głównie od strony kierowcy...)
Moje usterki:
- Rdza na podłodze - nikt nie wie dlaczego.
- Pęknięty drążek skrętny tylnego zawieszenia (koszt 700 PLN!!!)
- łączniki stabilizatorów przód (koszt: 75 łącznik + 50 wymiana)
- łożyska przednie (koszt: 185 + wymiana 250 (za sztukę))
- przełącznik do opuszczania szyb elektrycznych (pomógł WD40 - 15 PLN)
- kluczyk - po wstrząsie przestał reagować (750 PLN)
- najgorsze: żadkie, ale bardzo dużo kłopoty z zapaleniem silnika (diagnozy:
#1 - czujnik na kole zamachowym - ale błedna dniagnoza co potwierdził test komp.
#2 - problemy z elektronicznym odcięciem zapłonu - serwis twierdził, że najprosciej na chwilkę odłączyć kleme akumulatora i w drogę - nie zdążyłem sprawdzić - skasowany przód).
- trzeszczące i obluzowane elementy plastikowej tapicerki na drzwiach tylnych. Powód to wyłamane plastikowe sworzenki do mocowania tych elementów (koszt jednej sztuki - 6 PLN!!!!!!!!!!!)
- spalone żarówki (jak na złość ciężko dostępnych) w popielniczce, pod regulatorami ogrzewania, oraz czasami nie stykała żarówka oświetlenia prawej części deski rozdzielczej - ciężko było zobaczyć stan paliwa) - samo przeszło!
- słabe naciągacze do pasów, po odpięciu często przytrzaskiwałem zapięcia drzwiami (brak kosztów w moim przypadku, tylko obity lakier i przyzwyczajenie do podciągania pasów ręcznie).
- problem z przełącznikiem kierunkowskazów, czasami trzeszczał tak jakby miał gdzieś zwarcie - dało się z tym żyć).
- słaby siłownik tylnych drzwi - czasami trzeba było dłużej przytrzymać guzik zamykania drzwi koło skrzyni żeby zamknął drzwi, przeprogramowałem centralkę przy jej wymianie (na nieoryginalną - 300 PLN z wymianą).
- wyciek wody spod anteny - objawiło się zimą kapaniem z półki na głową (slikon i po sprawie).
- w moim odczuciu lekko opadające drzwi przednie - przy deliketnym zamykaniu wywawały się z lekkim oporem wskakiwać na swoje miejsce.
- inne, normalne objawy eksploatacji (pasek rozrządu, filtry, opony, akumulator, wydech itp...)

Zawsze denerwował mnie mały schowek (w wersji z jedną SRS), brak dodatkowych oświetleń wnętrza np. częśći bagażowej, ale i tak kochałem ten samochód! CMOK

Podałem ceny z ASO Renault Świdnica
Od nowości nie były wymieniane amorki, sprężyny, tarcze.
Silnik, choć 1.2 i 8V - sprawował się wspaniale! 60KM czasami dawało się we znaki - szczególnie z obciązeniem, ale i tak potrafił zadziwić!
Avatar użytkownika
Brada
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 465
Dołączył(a): poniedziałek, 26 kwietnia 2004, 23:00
Lokalizacja: Sobótka

Postprzez Gość piątek, 26 listopada 2004, 11:12

Przepisujê awarie z "Mojej historii" i tera bêdê tu pisa³.
PLECAK 1,4 v8 RN Maj 1998, jestem 2 w³a¶cicielem od VIII 2003r teraz ma 178800km:
- do zakupu (155000km) serwisowany- wymiany oleju,filtrów,pasków,
klocków,lewego tylnego dr±¿ka, niektórych koñcówek dr.z przodu,
st³uczka lewy przód - wszystko wg. potrzeb;
- 160000km - sterownik poduszki (fachowo regenerowany 200z³)
- 163000km - cewka zaplonowa;
- 167700km - ³o¿ysko lewy przód, 1 koñc.dr±¿ka, sprê¿.l.przód;
- 170000km - os³ona pr.przeg.,paski klinowe;
- 172000km - prawy tylny dr±¿ek, szczêki;
- 174800km - teleskop pr.przód (za³.u¿ywany w idealnym stanie);
- 177500km - u³amana antena (ukradli);
- 177700km - pad³ prze³±cznik lewej szyby - w trakcie poszukiwañ
Gość
 

Postprzez MK piątek, 26 listopada 2004, 11:19

Oups :!: :wink:
Nie zalogowałem się - POWYŻEJ TO JA
Pozdrowienia Marcin
CLIO 3 1,6 16v 128KM GORDINI 2012r. - LPG STAG
Kangoo II 1,5dCi 115KM PRIVILEGE+ TomTom Edition 31.XII.2010r. srebrny
Porzuciłem akordeon, a szkoda.
Focenie wciąga!!! Jestem szumofobem i maniakiem ostrości!!!
Nikon D7100 Nikon D50


CHEVROLET SPARK M300 LS 1,2 16v 85KM 2010r. - LPG STAG - BYŁ!!!!
Avatar użytkownika
MK
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2004
Dołączył(a): poniedziałek, 24 maja 2004, 23:00
Lokalizacja: Cieszyn-Gród Trzech Braci

Postprzez Malko poniedziałek, 10 stycznia 2005, 11:00

w moim torbaczu poluzowały się śtuby od kraty i teraz troszkę brzęczy ale dzisiaj się tym zajmę. tankowania na tanich stacjach to zgadzam się z wami w 100% nie ma co oszczędzać na paliwie.
GG:4659839
czerwone alize 1,5dci 82 KM
Avatar użytkownika
Malko
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 13
Dołączył(a): niedziela, 2 stycznia 2005, 00:00
Lokalizacja: TORUŃ

Postprzez turtl wtorek, 11 stycznia 2005, 22:03

Mojego kupiłem w 2001 - nówkę.
Piersza dalsza trasa już po 1000 km - Włochy i Chorwacja - bez sensacji. Po przejechaniu 7000 zaczęła mi piszczeć pompa paliwa, zgłosiłem w ASO i stwierdzili że Kangoo tak ma. Zgłosiłem przy przeglądzie po 0,5 roku eksploatacji w filii w/w ASO i ci zakwalifikowali ją do wymiany - wymienili na nową i nie chcieli ani książki gwarancyjnej ani żebym cokolwiek podpisał. Po 40000 zwariował komputer i potraktował moje lkuczyki jako złodzieja - imobilaizer zablokował zapłon. Laweta - ASO ta filia - 150zl. i dziala. Innych sensacji nie mialem jak dotychczas.
Kangoo 1,4 E + SWG
żółty cytrynowy RN
Avatar użytkownika
turtl
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 55
Dołączył(a): wtorek, 11 maja 2004, 23:00

Postprzez Majki niedziela, 10 lipca 2005, 13:18

Ostatnio mój kangoorzasty jest dość mocno sfochowany :) Są dni kiedy jeździ bez zarzutu a czasem doprowadza mnie do furii. Co się dzieje? Ano jest tak: Silniczek na wolnych chodzi cicho i równo a tu nagle zaczyna szarpać jakby "wypadały" mu zapłony, obrotek wariuje i wszystko po chwili się wraca do normy. To samo potrafi zrobić podczas jazdy, poszarpie, poszarpie, przyświeci jeszcze żółtą kontrolką silnika na desce i za moment się uspokaja. Pare dni temu zrobił podobnie aczkolwiek szarpanie nie ustało, przestał ciągnąć silnik i pomógł mu dopiero restart z kluczyka podczas jazdy, po którym jak ręką odjął... Auto ma rok i przejechane 34tys., fakt, z ciężką nogą, ale ten motor trzeba kręcić aby chciał podjąć jakąkolwiek współpracę z kierowcą :) Zdrowy rozsądek nakazuje odwiedzić serwis, zwłaszcza że torbacz jeszcze na gwarancji, ale wizja polemiki ze szczecińskim serwisem otwiera mi nóż w kieszeni... Może jednak da radę zwalczyć problem domowym sposobem przy pomocy młotka i śrubokręta? Z góry dzięki za pomoc.
Zielone Kaleido 1.2 16V
Avatar użytkownika
Majki
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 3
Dołączył(a): sobota, 29 stycznia 2005, 00:00
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Wiz niedziela, 10 lipca 2005, 15:05

Identyczne objawy mieli moi rodzice w Lagunie II. Usterka trudna do zdiagnozowania ale do wykrycia. Serwis urzeral sie z tym 2 dni ale znalezli (musieli bo na gwarancji). Przyczyna takiego zachowania sie silnika to padnieta lub uszkodzona jakas tam dysza. Dokladnie nie mowili co to, bo nie musieli (gwarancja), wymiana na nowa wystarczyla. Po jakims tam czasie sie okazalo ze wzywali wszystkie Lagi do serwisu na wymiane tej dyszy na nowa wolna od wad.
Pozdrawiam i mam nadzieje ze choc troche pomoglem.
ANTYKLUBOWICZ
STOPER DROGOWY :D
smoke tires not drugs
Aktualnie czerwone Clio 3 ph 1, choć wole żony niebieskie Clio 4 GT :)


Avatar użytkownika
Wiz
Użytkownik zbananowany
 
Posty: 1967
Dołączył(a): sobota, 26 marca 2005, 00:00
Lokalizacja: Moim domem praca, dom hotelem :(

Postprzez AdiK niedziela, 10 lipca 2005, 16:20

Witam Majki zapraszam do przedstawienia się i aktywnego uczestnictwa w klubie :D
Pozdrawiam Adrian

Był KaleidoGwiezdnyPył 1.5dci75
Jest Peugeot 5008 2.0HDI
Avatar użytkownika
AdiK
Kangoomistrz 2009
Kangoomistrz 2009
 
Posty: 1033
Dołączył(a): środa, 7 kwietnia 2004, 23:00
Lokalizacja: poszukiwana

Postprzez branio niedziela, 10 lipca 2005, 19:05

Majki ,cześć.
Przejdź do "Jestem tu nowy". :idea:
Pokaż że masz nóż,a nusz coś załatwisz :lol: :lol: :lol:
Can go. Kangoo
Zahaczony kłapacz z Junkersem
Avatar użytkownika
branio
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 3970
Dołączył(a): wtorek, 15 marca 2005, 00:00
Lokalizacja: Kraków

Poprzednia strona

Powrót do Inne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

cron