Strona 5 z 5

Re: Uwaga na gryzonie!

PostNapisane: piątek, 18 kwietnia 2008, 18:59
przez skarb
A propos tego silniczka - żonka ma w Clio.

Nie zamieniłbym się z mojego 1.5 dci.

W dieslu to moment i masz moment a tu trzeba kręcić i kręcić.

Kangoor jak to ktoś kiedyś powiedział jest stworzony do targania ciężarów a nie wyścigów (są w prawdzie pewne wyjątki :lol: :lol: :lol: ) i myślę, że z dieslem czuje się znacznie lepiej.

Chyba, że mam już jakieś zboczenie dieslowe.

Poza tym przy mojej jeździe w momentach uniesień komp w Clio zaczął pokazywać 18l/100 km.

Pozdro.

Re: Uwaga na gryzonie!

PostNapisane: niedziela, 20 kwietnia 2008, 19:08
przez Bullitt
skarb napisał(a):Chyba, że mam już jakieś zboczenie dieslowe.
Pozdro.


Nie ładnie sie znecac nad takim malenstwem ;)

skarb napisał(a):Już za kilka dni, i godzin parę ..... będę miał pierwszego Kangurka coś około 128 KM bez przekładki silnika.

Z tym pare to przesadziłem - bo odbiór 20.06 + dotarcie jakieś 3000 KM - 2 tygodnie :lol: :lol: :lol: i hajda na Soplice !!!


Jak bede miał czas, to jeszcze w tym tygodniu doniose Ci, jak to wyglada w praktyce (zona juz sie niecierpliwi) :lol:

Re: Uwaga na gryzonie!

PostNapisane: niedziela, 20 kwietnia 2008, 22:20
przez skarb
A miało być ekonomicznie :lol: :lol: :lol:


No ja to już sobie wyobrażam - żona to napewno z zniecierpliwienia nogami przebiera.

Bullit wraz z małżonką w stołowym :

Ona : zróbmy to

On: Jeszcze nie teraz

Ona : ale nalegam

On: No dobra, ewentualnie w drodze wyjątku - tylko pamiętaj, że był to Twój pomysł.

:lol: :lol: :lol: :lol:

Re: Uwaga na gryzonie!

PostNapisane: poniedziałek, 21 kwietnia 2008, 07:32
przez Bullitt
skarb napisał(a):A miało być ekonomicznie :lol: :lol: :lol:


A nie jest? Pali 1/3 tego co mój :lol:

Re: Uwaga na gryzonie!

PostNapisane: środa, 23 kwietnia 2008, 23:46
przez dempsej
1.2 Turbo - mogliby wkładać do nowego, ciekawe jaki to ma potencjał Overclockingu, znaczy przechipowania ;]
Generalnie, Turbo jest fajne, ale upierdliwe, czasami to czekanie na wystudzenie dobija ;)
Wolnossący i wysilony silniczek - mniam! Co z tego, że do 4000 nic się nie dzieje, jeśli potem jest ORGAZM :P
No tego... tylko pali pewnie sporo, ale coś za coś, prawda :D
2.0 turbo z meganki (or laguny! trochęsłabszy, ale też 200KM ma) ... zastanawiam się czy buda by za tym nadążyła. Trzebaby to wszystko dobrze utwardzić.
BTW. wie ktoś co siedzi z tyłu w 4x4 ? To jakiś wynalazek od Nissana może? Gdyby zniósł te 200 pare koni... uh.. drżyjcie dresy :P

Re: Uwaga na gryzonie!

PostNapisane: czwartek, 24 kwietnia 2008, 06:00
przez _ONE_
Z tyłu 4x4 ma most, półosie, wózek, wahacze, springi i amorki... przy swapie ważnym problemem jest skrzynia.
Wydaje mi się, że standardowy wał nie wytrzyma zbyt długo, 4x4 trzęsie się zdecydowanie bardziej niż zwykły.

Re: Uwaga na gryzonie!

PostNapisane: czwartek, 24 kwietnia 2008, 08:11
przez Lucass
Zastanawiam się tylko ile mógłby palić taki smok skoro "zwykły" 4x4 w benzynie bierze koło 14-tu... :roll:
Sprzęgło pewnie by też tych 300 Nm nie zdzierżyło...

Re: Uwaga na gryzonie!

PostNapisane: czwartek, 24 kwietnia 2008, 08:31
przez Bullitt
dempsej a po co do 200 KM pchac sie w 4x4?

Re: Uwaga na gryzonie!

PostNapisane: czwartek, 24 kwietnia 2008, 11:19
przez dempsej
Bullitt napisał(a):dempsej a po co do 200 KM pchac sie w 4x4?


Żeby w zimie można było jeźdźić :P
No dla 200KM to rzeczywiście nie ma po co... ale kto zostaje przy seryjnym silniku ;)
Jak się bawić to się bawić :D