kangooor

Off-topic: tematy związane z techniką

kangooor

Postprzez mobarski piątek, 3 czerwca 2005, 17:20

Tak domyślam się, że to forum zamilknie co najmniej do poniedziałku (a w niektórych przypadkach może i jeszcze dłużej :D :D ) ale chcę się podzielić z kolegami miłą informacją.
Otóż na wschodzie też KOCHAJĄ KANGOORKI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Byłem sobie wczoraj w stolicy i pod CZD spotkałem pięknego torbacza na Litewskich numerach. Mówię sobie no, no to dopiero. Od wczoraj polubiłem Litwinów :D :D :D .
Kontynuując temat Warszawy, to w drodze powrotnej na ulicy Wawelskiej (tak ok. 17) jakiś Kangoorek chciał mi przerysować boczek. Mam nadzieję że to nie był nikt z klubowiczów, aczkolwiek miłe i kulturalne przeproszenie świadczyłoby o tym że tak. Jeżeli tak to Pozdrawiam....
I jescze jedno - chyba najbardziej niemiłe - jak mi się rozgrzał kangoorek to zapala mi się kontrolka układu wtrysku paliwa i niestety przez zały czas sobie świeciła. Jak sobie torbacz odpoczął to dziś rano już było po kłopocie. Ale martwi mnie to, gdyż w niedługim czasie czego go niezły wycisk. Więc proszę o radę i pozdrawiam .
Maciek
Avatar użytkownika
mobarski
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 133
Dołączył(a): czwartek, 1 lipca 2004, 23:00
Lokalizacja: Suchedniów

Postprzez branio piątek, 3 czerwca 2005, 18:03

Sprawdź styki na wtryskach.
Jeśli będą ok.odłącz akumulator przynajmniej na godzinę.
Can go. Kangoo
Zahaczony kłapacz z Junkersem
Avatar użytkownika
branio
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 3970
Dołączył(a): wtorek, 15 marca 2005, 00:00
Lokalizacja: Kraków

Postprzez mobarski niedziela, 5 czerwca 2005, 13:52

A tak bliżej by można??? Bo po przejżeniu instrukcji tej z naszej torby, niestety nie bardzo się orientuję które to styki mam sprawdzać.
Byłybym bardzo wdzięczny za trochę mniej "fachową" poradę :D :D
Maciek
Avatar użytkownika
mobarski
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 133
Dołączył(a): czwartek, 1 lipca 2004, 23:00
Lokalizacja: Suchedniów

Postprzez branio niedziela, 5 czerwca 2005, 14:29

Wtyczka z trzema przewodami(żółty,biały,różowy)nad pompą wspomakania kierownicy i dalej w zakole kolektora ssącego.
Ostatnio edytowano niedziela, 5 czerwca 2005, 17:37 przez branio, łącznie edytowano 1 raz
Can go. Kangoo
Zahaczony kłapacz z Junkersem
Avatar użytkownika
branio
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 3970
Dołączył(a): wtorek, 15 marca 2005, 00:00
Lokalizacja: Kraków

Postprzez mobarski niedziela, 5 czerwca 2005, 14:42

dzięki teraz pewnie już znajdę
Maciek
Avatar użytkownika
mobarski
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 133
Dołączył(a): czwartek, 1 lipca 2004, 23:00
Lokalizacja: Suchedniów

Postprzez mobarski środa, 8 czerwca 2005, 07:30

te przewodziki były OK ale na razie nic siię nie dzieje - nie mam nawet czasu, żeby go sprawdzić na dłuższej trasie. Więc zobaczymy wkrótce.
Ale mam kolejne pytanie - czy u as też tak jest??? Co jakiś czas kontrolka poziomu oleju warjuje tak jaky nie było w silniku olejju, pomimo tego, że bagnet wskazuje dobrze. włączenie i wyłączenie stacyjki nie pomoaga, ale po przejechaniu kilkuset metrów i zgaszeniu pojazdu problem na jakiś czas niknie.
Czekam na sugestię.
Maciek
Avatar użytkownika
mobarski
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 133
Dołączył(a): czwartek, 1 lipca 2004, 23:00
Lokalizacja: Suchedniów

Postprzez branio środa, 8 czerwca 2005, 10:44

Czerwona czy wyświetlacz :?:
Tradycyjnie-styki.
Sprawdź też akumulator-klemy,i połączenie mast do nadwozia i silnika :idea:
Can go. Kangoo
Zahaczony kłapacz z Junkersem
Avatar użytkownika
branio
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 3970
Dołączył(a): wtorek, 15 marca 2005, 00:00
Lokalizacja: Kraków

Postprzez mobarski środa, 8 czerwca 2005, 11:08

oczywiście wyświetlacz.
Wystarczy przeczyścić te styki w kostce przy tablicy rozdzielczej? czy szukać winy przy tablicy bezpiecznikowej?
Maciek
Avatar użytkownika
mobarski
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 133
Dołączył(a): czwartek, 1 lipca 2004, 23:00
Lokalizacja: Suchedniów

Postprzez zuwik środa, 8 czerwca 2005, 14:10

U mnie też szaleje. Ale za bardzo go nie słucham, bo zauważyłem, że zależy od kąta pod jakim stoi autko, temperatury itepe. A na dodatek dzieje się tak od dawien dawna. Zazwyczaj przejadę trochę i po ponownym odpalaniu pokazuje normalne wartości (czyli zaraz po wymianie oleju 5 kropek, jakiś czas temu jeszcze 4, a teraz już 3, czyli idzie równo)
Obrazek
zuwik
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2885
Dołączył(a): wtorek, 24 sierpnia 2004, 23:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez Rafal środa, 8 czerwca 2005, 16:27

Popieram teze zuwika w 100% u mnie lekki przchyl na którąkolwiek burte i znikaja prawie wszystkie kropki, ale pamietajcie jeszcze ze po wylaczeniu silnika olej potrzebuje chwili aby splynac. wlaczajac wiec ponownie silnik prawdopodobnie i tak zniki jedna labo dwie kropeczki...
1998 kangoo 1,4 LPG -to był kangoor...
2006 kangoo pampa 1,5 dci
2006 trafic 2,0 dci -to był trafic....
2008
Avatar użytkownika
Rafal
Szaman klubowy
Szaman klubowy
 
Posty: 1339
Dołączył(a): poniedziałek, 29 września 2003, 23:00
Lokalizacja: Gdynia

Następna strona

Powrót do Inne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

cron