Strona 1 z 2

Różnice 1.5dci 80KM i 100KM

PostNapisane: wtorek, 5 grudnia 2006, 20:51
przez Kauczuk
Witam.
Czy ktoś z Was wie jakie są różnice pomiędzy tymi dwiema wersjami mocowymi? Czy chodzi tylko o komputer czy różnica tkwi jeszcze gdzieś np. w turbosprężarce??
Pozdrawiam wszystkich Kanguromaniaków i Kanguromaniaczki :D

PostNapisane: wtorek, 5 grudnia 2006, 21:13
przez kavka
Z tego co mi wiadomo to 100 ma turbulum o zmiennej geometrii i silnik jest mechanicznie wzmocniony ... Reszta to zasługa softu i może wydajniejszego IC . Ale w Kangoorach nie były one montowane .

PostNapisane: środa, 6 grudnia 2006, 08:13
przez Lucass
Różnica w dCi pomiędzy 65 a 82 KM tkwi w zmiennej geometrii sprężarki, której w tym pierwszym nie ma. Ale wersji 100 konnej fabrycznej nie ma więc to raczej tylko kwestia chiptuningu wersji 82 konnej. Zresztą co ja się tu wymądrzam :oops: Pisz na priva do Bullitta - to niekwestionowany spec w tej dziedzinie 8)

PostNapisane: środa, 6 grudnia 2006, 10:25
przez MK
Lucass napisał(a):Różnica w dCi pomiędzy 65 a 82 KM tkwi w zmiennej geometrii sprężarki, której w tym pierwszym nie ma...


I tu niestety się mylisz :twisted: :twisted: :twisted:
Bo 65KM nie ma chłodnicy powietrza doładowującego, a 82KM ją ma i to jest różnica.
Natomiast rożnic między 82KM a 100KM nie znam. :oops: - chyba chip.

PostNapisane: środa, 6 grudnia 2006, 13:28
przez Lucass
17 koni na samej chłodnicy :?:
Hmm...
Może, nie wiem ale dziś na spocie obgadamy temat :idea:

PostNapisane: środa, 6 grudnia 2006, 14:40
przez kavka
Bo 65KM nie ma chłodnicy powietrza doładowującego, a 82KM ją ma i to jest różnica.

Tak zgadza się :wink: Jest tylko IC dodane i inny soft .
Natomiast rożnic między 82KM a 100KM nie znam. Embarassed - chyba chip.

Nie da rady by samym softem fabryka coś takiego zrobiła ... Wtedy silnik byłby zbyt mało "idioto odporny" :wink: Napewno turbulum jest inne i silnik jest wzmacniany no bo jakby nie patrzeć 100 PS z pojemności 1.5 w dieslu to jest troche wysilone
17 koni na samej chłodnicy Question

Chyba jest różnica jak w dolocie mamy 60* a nie 120 wzwyż :wink: Oczywiście strzelam z temperaturami ale napewno IC dużooo ją obniża :wink:
Może, nie wiem ale dziś na spocie obgadamy temat Idea

O właśnie :wink:

PostNapisane: środa, 6 grudnia 2006, 20:59
przez Lucass
Czyli wyszło, że jestem guła :oops:
A wszystko przez to, że uwierzyłem klubowiczowi.
Nie będę tu źle mówił o nieobecnych (od długieeeego czasu) ale było to na pierwszym śląskim systematycznym spocie :evil:

PostNapisane: piątek, 8 grudnia 2006, 18:34
przez skarb
A w ogóle to skąd wam się weziął 100 konny seryjny kangur ?

Czy macie na myśli wersje 2007 co ma wejść ?

Pozdro

PostNapisane: piątek, 8 grudnia 2006, 19:08
przez Lucass
Seryjny 100 konny silnik - nie kangur

PostNapisane: piątek, 8 grudnia 2006, 19:33
przez dominik
To chyba ciekawiej Renault modyfikował zwykły 1,9D najpierw 55, 65, 80, 90, 109, 120 :)