Strona 1 z 2

Wymiana paska rozrządu inaczej

PostNapisane: piątek, 19 października 2007, 09:36
przez brum
Mechanik, który wymieniał mi pasek rozrządu w Kangurku, opowiedział mi jako ciekawostkę, jak jeden z jego klientow poradził sobie w awaryjnej sytuacji z wymianą tego paska. Ponieważ gość bał się, że przestawi rozrząd a nie miał o nim pojęcia, w pierwszej kolejności przeciął stary pasek wzdłuż. Jedną część przeciętego paska usunął i na to miejsce włożył nowy pasek. Na koniec przeciął pozostałość starego paska i ustawił nowy. Genialnie proste.

brum

PostNapisane: piątek, 19 października 2007, 16:33
przez branio
Dobre...
Czym przeciąć pasek?????????

PostNapisane: piątek, 19 października 2007, 18:23
przez brum
To zależy pewnie od tego kto przecina. Mac Gaywer by pewnie przecinał kapslem od piwa, chirurg skalpelem. Ja wożę scyzoryk, nie wiem czy to wynaleźli w Kielcach, ale polecam. Jeszcze żaden browar mu się nie oparł, a ile kanapek przyrządziłem przy jego pomocy. Pozdrawiam z pobliskiego Olkusza.
brum

PostNapisane: piątek, 19 października 2007, 19:57
przez KangooMir
U nas scyzoryków pod dostatkiem :wink: chociaż sam nie nosze :!: .
Ale do paska to polecam raczej nóż tapeciarski. :lol: :lol:

PostNapisane: piątek, 19 października 2007, 20:27
przez antonio
Super patent......tylko przy takim dostępie jaki jest do paska itd to taki sposób można chyba włożyć między bajki..... no chyba że wyjął silnik przed wymianą paska :) Mogę się mylić :)

Re: Wymiana paska rozrządu inaczej

PostNapisane: sobota, 20 października 2007, 16:19
przez dominik
brum napisał(a):Mechanik, który wymieniał mi pasek rozrządu w Kangurku, opowiedział mi jako ciekawostkę, jak jeden z jego klientow poradził sobie w awaryjnej sytuacji z wymianą tego paska. Ponieważ gość bał się, że przestawi rozrząd a nie miał o nim pojęcia, w pierwszej kolejności przeciął stary pasek wzdłuż. Jedną część przeciętego paska usunął i na to miejsce włożył nowy pasek. Na koniec przeciął pozostałość starego paska i ustawił nowy. Genialnie proste.

brum


a mechanik nie zna fabrycznego patentu renault :?:

PostNapisane: niedziela, 21 października 2007, 15:21
przez shoti
a ile zapłaciłeś za wymiane, bo u mnie w ASO do 1,5 dci chcą 1250 zł

PostNapisane: niedziela, 21 października 2007, 15:46
przez branio
shoti napisał(a): do 1,5 dci chcą 1250 zł

Pasek z rolką 220 wymienię za 100 za resztę balujemy :)

PostNapisane: niedziela, 21 października 2007, 20:34
przez Bullitt
branio napisał(a):
shoti napisał(a): do 1,5 dci chcą 1250 zł

Pasek z rolką 220 wymienię za 100 za resztę balujemy :)


Trzeba to przemyśleć, bo inaczej chyba do tego spotu nigdy nie dojdzie :lol: :lol: :lol:

PostNapisane: poniedziałek, 22 października 2007, 07:36
przez Lucass
Bullitt napisał(a):
branio napisał(a):
shoti napisał(a): do 1,5 dci chcą 1250 zł

Pasek z rolką 220 wymienię za 100 za resztę balujemy :)

Trzeba to przemyśleć, bo inaczej chyba do tego spotu nigdy nie dojdzie :lol: :lol: :lol:

I to jest słuszna koncepcja! :mrgreen:
Ja się podłączam 8) :D