Strona 1 z 2

PROBLEM Z KOLOREM TAPICERKI TĘCZA

PostNapisane: czwartek, 13 listopada 2008, 21:10
przez mullann
Witam.

Miałem w serwisie wymienianą konsole (wyłamał się jakiś kawałek plastiku w centralnym nawiewie)
Oczywiście ASO wykonało to za darmo, na gwarancji.

Jednak pojawił się problem z odcieniem konsoli miedzy poduszką pasażera oraz schowkiem.
No i jest to bardzo widoczne.

W ASO powiedzieli że nic z tym nie zrobią oraz ze używałem nie odpowiednich środków czyszczących, dlatego kolor się zmienił.

Poprosiłem aby ustosunkowali się na piśmie i napisali, że kokpit został zamówiony po nr.VIN.

Co ja dalej mam z tym zrobić.
Gwarancja kończy sie w styczniu 2009.

Pomocy - koledzy .....

Pozdrawiam.

Re: PROBLEM Z KOLOREM TAPICERKI TĘCZA

PostNapisane: czwartek, 13 listopada 2008, 21:22
przez a-kwiaty
z tego co widzialem to nowe kokpity maja ciut inny odcien, raczej ciezko bedzie wygrac
moze walcz o nowa poduszke w kolorze kokpitu

Re: PROBLEM Z KOLOREM TAPICERKI TĘCZA

PostNapisane: czwartek, 13 listopada 2008, 21:47
przez lam3r
u mnie też po wymianie kokpitu jest róznica w odcieniu. Widać to jedynie jak jest dostatecznie jasno więc tragedii nie ma. W sumie nawet nie zastanawiałem się nad możliwością reklamowania. A możesz zapodać zdjęcia? U mnie poduszka jest ciemniejsza od kokpitu, a u Ciebie?
Niech przy okazji podadzą, które środki chemiczne są odpowiednie:-)

Aha, moim zdaniem to nie kwestia środków chemicznych. Tak jak pisze a-kwiaty, coś pozmieniali w odcieniach i cwaniaczą.

Re: PROBLEM Z KOLOREM TAPICERKI TĘCZA

PostNapisane: piątek, 14 listopada 2008, 11:31
przez mullann
U mnie tak samo jest kokpit jasniejszy - lecz widać to bardzo wyraźnie.
Ja rozumiem, że może się coś tam odbarwić ale czy ja jestem winien wymiany tego kokpitu?
Była wada fabryczna i to Renault powinno zapewnić wygląd i funkcjonalność - tak jak przy nowym aucie.

W tym przypadku zadbali tylko o działanie, estetyki BRAK.

W serwisie usłyszałem także słowa że to jest już stary samochód i odbarwienia tapicerki to normalne (auto ma 1.5roku)

żal.....

Niedługo zapodam zdjęcia.

Dziękuje i pozdrawiam.

Re: PROBLEM Z KOLOREM TAPICERKI TĘCZA

PostNapisane: piątek, 14 listopada 2008, 12:07
przez lam3r
szczerze mówiąc nie wiem... z jednej strony, jako klient masz rację. Ale jak sobie pomyślę, że de facto to wszystkie plastiki powinni Ci wymienić, bo przecież nie tylko poduszka ma teraz inny odcień... no jakoś nie bardzo:-)
Zapodaj zdjęcia.

Re: PROBLEM Z KOLOREM TAPICERKI TĘCZA

PostNapisane: poniedziałek, 29 grudnia 2008, 17:25
przez mullann
Zadzwoniłem z reklamacją do Renault Polska i powidzieli, że poduszki mi nie zminią.
Jednak zaproponowali inną usługę lub akcesoria.

Zastanawiam się nad kompletem opon lub usługą wymiany rozrządu. (mam przejechane 80 000km)

A moze coś innego...piszcie.

"a nóż widelec wymyślicie coś lepszego" :)\

Z góry dzięlki.

Pozdrawiam.

Re: PROBLEM Z KOLOREM TAPICERKI TĘCZA

PostNapisane: poniedziałek, 29 grudnia 2008, 17:32
przez a-kwiaty
Po pierwsze nie dzwon do nich tylko napisz pismo. Żadaj tego na czym bardziej Ci zalezy i co wiecej warte tak aby mialo mnie wiecej wartosc nowej poduszki.

Re: PROBLEM Z KOLOREM TAPICERKI TĘCZA

PostNapisane: poniedziałek, 29 grudnia 2008, 22:28
przez Lucass
Obawiam się żeby nie stwierdzili, że "akcesorium" to żarówka, a "usługa" to jej wymiana ;) :lol:
Ale walcz tak czy inaczej i się nie daj. :mrgreen:

Re: PROBLEM Z KOLOREM TAPICERKI TĘCZA

PostNapisane: środa, 21 stycznia 2009, 17:19
przez mullann
No więc temat zakończył się na komplecie opon do skoczka.
Kwotę jaką przeznaczyli to 600zł (cena ich zakupu)

Wybrałem oponki które kosztują 1150zł(4szt)

Dzięki za pomoc.

Pozdrawiam.

Re: PROBLEM Z KOLOREM TAPICERKI TĘCZA

PostNapisane: środa, 21 stycznia 2009, 17:22
przez a-kwiaty
:D i od razu inny odcien na tapicerce jest mniej widoczny.