Strona 1 z 3
Liquid Petroleum Gas

Napisane:
czwartek, 4 listopada 2004, 19:06
przez Rafal

Napisane:
czwartek, 4 listopada 2004, 19:37
przez jon104

Napisane:
czwartek, 4 listopada 2004, 21:34
przez Alberciak
RAFAŁ tylko uważaj w trasie, bo im więcej fotek nazbierasz to instlacja będzie Ci się dłużej zwracała

Napisane:
czwartek, 4 listopada 2004, 22:06
przez yasak
Czy możesz powiedzieć gdzie jest butla, jak to wszystko wygląda ?
Pozdrawiam Yasak
Blue Privilege 1,2 16V
Dobre pytanie!

Napisane:
piątek, 5 listopada 2004, 19:12
przez Brada
Włąśnie - gdzie umieściłeś butle? Na miejsce koła? A gdzie koło?
dopisz pojemność butli!

Napisane:
sobota, 6 listopada 2004, 00:02
przez jaca
W swoim kangorku tez mam instalacje gazowa ale nie sekwencyjny z wymiana kolektora z plastiku na metalowy zaplacilem 2tys. i butle 38 L i wystarczy mi na od 330 do 350km (zalezy czy jezdze po miescie czy trasy) Butla w kole zapasowym , kolo lezy w domku

ale jak wyjezdzam na trase biore dojazdowke.

Napisane:
sobota, 6 listopada 2004, 11:17
przez Rafal
butla zamiast kola zapasowego, pojemnosci 42 litry z czego wykorzystywac mozna 80%. daje mi to zasieg do 400km. wzrost spalania to w moim przypadku ok 15%, z 7,8l/100km na ok9. Ale to juz jest indywidualnie dla kazdego, bo im bardziej dynamicznie sie jeździ tym zużycie gazu rośnie nieproporcjonalnie bardziej niz benzyny.
Jesli chodzi o zwykla instalacje (bez wtrysku) to po dlugich namyslach stwierdzilem ze kupno metalowego kolektora jest bardzo ryzykowne, ze wzgledu na to ze kanaly wlotowe sa bardzo skomplikowanych kształtów i nie jestem pewien czy "chałupniczo" mozna je odtworzyć.
Jesli chodzi o moc to nie czuc zmiany, max predkosc na gazie z silnikiem 1,4 to ok 160, wiec jest ok.
Kolo zapasowe trzymam w szafie- nigdy nie zdarzylo mi sie (ani nikomu ze znajomych) zeby peklo kolo tak ze niedaloby sie dojechac do wulkanizacji, a pozatym mozna kupic spray do uszczelniania, albo najlepiej powiem tak: kumpel mnie wysmial ze zrezygnowalem z zapasu, a ja mu na to -ile razy dzwoniles do mnie w nocy ze gdzies na zadupiu zabraklo ci benzyny, a ile razy peklo ci kolo-wiec sie odpier...

Napisane:
sobota, 6 listopada 2004, 11:19
przez Rafal
butla zamiast kola zapasowego, pojemnosci 42 litry z czego wykorzystywac mozna 80%. daje mi to zasieg do 400km. wzrost spalania to w moim przypadku ok 15%, z 7,8l/100km na ok9. Ale to juz jest indywidualnie dla kazdego, bo im bardziej dynamicznie sie jeździ tym zużycie gazu rośnie nieproporcjonalnie bardziej niz benzyny.
Jesli chodzi o zwykla instalacje (bez wtrysku) to po dlugich namyslach stwierdzilem ze kupno metalowego kolektora jest bardzo ryzykowne, ze wzgledu na to ze kanaly wlotowe sa bardzo skomplikowanych kształtów i nie jestem pewien czy "chałupniczo" mozna je odtworzyć.
Jesli chodzi o moc to nie czuc zmiany, max predkosc na gazie z silnikiem 1,4 to ok 160, wiec jest ok.
Kolo zapasowe trzymam w szafie- nigdy nie zdarzylo mi sie (ani nikomu ze znajomych) zeby peklo kolo tak ze niedaloby sie dojechac do wulkanizacji, a pozatym mozna kupic spray do uszczelniania, albo najlepiej powiem tak: kumpel mnie wysmial ze zrezygnowalem z zapasu, a ja mu na to -ile razy dzwoniles do mnie w nocy ze gdzies na zadupiu zabraklo ci benzyny, a ile razy peklo ci kolo-wiec sie odpier...

Napisane:
niedziela, 7 listopada 2004, 01:11
przez zuwik
Rafał tu piszę o swoim przypadku:
http://www.kangoo.schron.pl/modules.php ... 5b1ba5b29c
Opona była tak potargana, że żaden spray nie da rady. I wiesz co? Teraz mam 3 opony łyse i 1 na full bieżniku

Na wiosnę będą 4 nowe. Więc popieram w pełni, znam tylko jedną osobę, która złapała (oprócz mnie) kapcia w ostatnich 5ciu latach. Zapas przydaje się baaaardzo rzadko.

Napisane:
poniedziałek, 8 listopada 2004, 14:42
przez Rafal
Ja to najchetniej przyczepiłbym sobie zapas na klape z tylu, ale wtedy pomyslelibyscie ze4 chce sie upodobnic do mercedesa ML hahahahah