Strona 1 z 3

Liquid Petroleum Gas

PostNapisane: czwartek, 4 listopada 2004, 19:06
przez Rafal
Od kilku godzin smigam na gaz. kosztowalo mnie to tzw czwórke. Z sekwencyjnym wtryskiem, firmy BRC, przy silniku 1,4 zwroci sie po 30 000 km!.
Jak cos ciekawego sie wydarzy to napisze, anrazie "idzie jak przecinak"
:D :D :D :D :D :D
PS. 0.17 pln za km

PostNapisane: czwartek, 4 listopada 2004, 19:37
przez jon104
:lol: :lol: :lol: GRATULACJE :lol: :lol: :lol:

Cóż to teraz za przyjemność będzie pokonać te 650km z Gdyni do Bielska-Białej :lol: No i im więcej takich podróży tym szybciej się instalacja zwróci :wink: :wink: :wink: No w zasadzie nic tylko jeździć i po kilkunastu dniach sprawa załatwiona :wink: :wink: :wink:

PostNapisane: czwartek, 4 listopada 2004, 21:34
przez Alberciak
RAFAŁ tylko uważaj w trasie, bo im więcej fotek nazbierasz to instlacja będzie Ci się dłużej zwracała

PostNapisane: czwartek, 4 listopada 2004, 22:06
przez yasak
Czy możesz powiedzieć gdzie jest butla, jak to wszystko wygląda ?

Pozdrawiam Yasak
Blue Privilege 1,2 16V

Dobre pytanie!

PostNapisane: piątek, 5 listopada 2004, 19:12
przez Brada
Włąśnie - gdzie umieściłeś butle? Na miejsce koła? A gdzie koło?
dopisz pojemność butli!

PostNapisane: sobota, 6 listopada 2004, 00:02
przez jaca
W swoim kangorku tez mam instalacje gazowa ale nie sekwencyjny z wymiana kolektora z plastiku na metalowy zaplacilem 2tys. i butle 38 L i wystarczy mi na od 330 do 350km (zalezy czy jezdze po miescie czy trasy) Butla w kole zapasowym , kolo lezy w domku :) ale jak wyjezdzam na trase biore dojazdowke.

PostNapisane: sobota, 6 listopada 2004, 11:17
przez Rafal
butla zamiast kola zapasowego, pojemnosci 42 litry z czego wykorzystywac mozna 80%. daje mi to zasieg do 400km. wzrost spalania to w moim przypadku ok 15%, z 7,8l/100km na ok9. Ale to juz jest indywidualnie dla kazdego, bo im bardziej dynamicznie sie jeździ tym zużycie gazu rośnie nieproporcjonalnie bardziej niz benzyny.
Jesli chodzi o zwykla instalacje (bez wtrysku) to po dlugich namyslach stwierdzilem ze kupno metalowego kolektora jest bardzo ryzykowne, ze wzgledu na to ze kanaly wlotowe sa bardzo skomplikowanych kształtów i nie jestem pewien czy "chałupniczo" mozna je odtworzyć.
Jesli chodzi o moc to nie czuc zmiany, max predkosc na gazie z silnikiem 1,4 to ok 160, wiec jest ok.
Kolo zapasowe trzymam w szafie- nigdy nie zdarzylo mi sie (ani nikomu ze znajomych) zeby peklo kolo tak ze niedaloby sie dojechac do wulkanizacji, a pozatym mozna kupic spray do uszczelniania, albo najlepiej powiem tak: kumpel mnie wysmial ze zrezygnowalem z zapasu, a ja mu na to -ile razy dzwoniles do mnie w nocy ze gdzies na zadupiu zabraklo ci benzyny, a ile razy peklo ci kolo-wiec sie odpier...

PostNapisane: sobota, 6 listopada 2004, 11:19
przez Rafal
butla zamiast kola zapasowego, pojemnosci 42 litry z czego wykorzystywac mozna 80%. daje mi to zasieg do 400km. wzrost spalania to w moim przypadku ok 15%, z 7,8l/100km na ok9. Ale to juz jest indywidualnie dla kazdego, bo im bardziej dynamicznie sie jeździ tym zużycie gazu rośnie nieproporcjonalnie bardziej niz benzyny.
Jesli chodzi o zwykla instalacje (bez wtrysku) to po dlugich namyslach stwierdzilem ze kupno metalowego kolektora jest bardzo ryzykowne, ze wzgledu na to ze kanaly wlotowe sa bardzo skomplikowanych kształtów i nie jestem pewien czy "chałupniczo" mozna je odtworzyć.
Jesli chodzi o moc to nie czuc zmiany, max predkosc na gazie z silnikiem 1,4 to ok 160, wiec jest ok.
Kolo zapasowe trzymam w szafie- nigdy nie zdarzylo mi sie (ani nikomu ze znajomych) zeby peklo kolo tak ze niedaloby sie dojechac do wulkanizacji, a pozatym mozna kupic spray do uszczelniania, albo najlepiej powiem tak: kumpel mnie wysmial ze zrezygnowalem z zapasu, a ja mu na to -ile razy dzwoniles do mnie w nocy ze gdzies na zadupiu zabraklo ci benzyny, a ile razy peklo ci kolo-wiec sie odpier...

PostNapisane: niedziela, 7 listopada 2004, 01:11
przez zuwik
Rafał tu piszę o swoim przypadku:
http://www.kangoo.schron.pl/modules.php ... 5b1ba5b29c

Opona była tak potargana, że żaden spray nie da rady. I wiesz co? Teraz mam 3 opony łyse i 1 na full bieżniku :lol: Na wiosnę będą 4 nowe. Więc popieram w pełni, znam tylko jedną osobę, która złapała (oprócz mnie) kapcia w ostatnich 5ciu latach. Zapas przydaje się baaaardzo rzadko.

PostNapisane: poniedziałek, 8 listopada 2004, 14:42
przez Rafal
Ja to najchetniej przyczepiłbym sobie zapas na klape z tylu, ale wtedy pomyslelibyscie ze4 chce sie upodobnic do mercedesa ML hahahahah