Lucass napisał(a):Zasadniczo niczym.
Ale zapytaj przeciętnego użytkownika doładowanego diesla z CR czy zna zasady jego eksploatacji. Czy wie, że te silniki bardzo nie lubią kiepskiego paliwa. I czy wie, że o turbinę też trzeba dbać. A jeżeli nawet wie, to czy zasady te stosuje w swoim samochodzie.
A smutna prawda jest taka, że melduje się u nas bardzo wielu użytkowników tego silnika z problemami wtrysków lub pompy wtryskowej.
Odrzucając spiskową teorię o zielonych iudzikach dosypujących cukru lub piasku do paliwa pozostaje nam uwierzyć, że znakomita większość przyczyn leży w niewłaściwej eksploatacji.
Szczerze, wystarczy wymieniać olej i filtry jak przekazał producent, nie lać do baku byle czego. Mam w rodzinie 6 diesel z CR, nikt się now przejmuje. Mój były Kangoo 180 kkm i żadnych problemów, Xsara Picasso brata - 190 kkm i też nic, Megane z 2004, tak 1.5 dci, 297kkm i nic nie kopci, wtryski nigdy nie były robione, turbina też nie, pompa wysokiego też nie. Nikt nie dba ani o turbo, ani o auto, robi się co jest do zrobienia i się głupio nie oszczędza.
_____________
Pozdrawiam
OsekLtd