Jest odpowietrznik - tylko ty nie wiesz gdzie
Generalnie nie jest potrzebny poza napełnianiem dlatego że układ się skutecznie sam odpowietrza.
To co opisujesz niestety wygląda na uszkodzenie uszczelki pod głowicą.
W silne upały i silne mrozy - częste.
Kompresja wydostaje się z cylindra i dostaje do układu wodnego - stąd wyciek bo ciśnienie duże i stąd bulgotanie i (zasadne) wrażenie sporego ciśnienia...
Doraźnie możesz spróbować zdjąć pokrywę głowicy i powtórzyć procedurę dokręcania śrub mocujących głowicę.
Ale musisz to umieć zrobić i mieć odpowiedni klucz dynamometryczny.
Jesli chcesz podjąć rękawicę w tym temacie - podam ci szczegóły.
Jak wygląda korek - jest masło?
Jak wygląda płyn?
Ps - pisz normalną czcionką
Raczej nie mamy problemu z czytaniem....