Na początek dobrze się zastanów.
Potem poczytaj wątki z tego działu
viewforum.php?f=126gdzie możesz m.in. dowiedzieć się, co trzeba zrobić by kangoo 4x4 stał się samochodem zdolnym do jazdy.
Potem jeszcze raz się zastanów czy to na pewno jest to, czego oczekujesz.
A jeżeli będziesz zdecydowany na 100% to zwróć przede wszystkim uwagę na to czy napęd działa na wszystkie koła. Wadą tego modelu jest kiepskie i zawodne przeniesienie napędu na tył. Najlepiej byłoby, gdybyś wziął sobie do pomocy kogoś znającego się na rzeczy, bo mając kiepską wiedzę w temacie łatwo dać się wpuścić w maliny.
Sprawdź czy jest w ogóle wal napędowy, czy nie ma luzów na podporze (bardzo awaryjny element), w miarę możliwości sprawdź czy tylne koła dostają moment obrotowy. Sprzęgło w tylnym moście to też słaby element.
Zastanów się z jeszcze jednego powodu. To dość rzadkie auto, a co za tym idzie dostęp części zamiennych jest kiepski, a na szrotach to już w ogóle zapomnij.
Przy spalaniu minimalnym ~10-12l na 100 km będziesz miał samochód, który ani nie jest samochodem terenowym, ani nie nadaje się (z racji tegoż spalania) na miasto. Jeżeli będziesz chciał go zagazować, to zabierzesz sobie co najmniej połowę bagażnika. 1/4 zajmuje i tak koło zapasowe, bo tu nie ma (jak w 2x4) kosza pod podłogą bagażnika, więc butla musiała by być w bagażniku..
Jeżeli masz potrzebę kupienia auta do jazdy w terenie, to szukaj czegoś innego, a jeżeli ma to być kangoo, to szukaj modelu z napędem na jedną oś.
To na co masz ochotę to nie jest samochód 4x4. Różnica jest to mniej więcej taka, jak pomiędzy masłem a "masełkiem". Opakowanie podobne, ale w smaku kupa.