Jednocześnie zapalające się kontrolki ciśn. oleju i temp.

Pytam, bo nie wiem jak coś zrobić

Re: Jednocześnie zapalające się kontrolki ciśn. oleju i temp.

Postprzez jerzyrudnik środa, 24 czerwca 2009, 21:55

Hmm, no wiesz, ja tam orlem nie jestem w te klocki, powtarzam tylko co mi "wielebny" serwis powiedzial, mam nadzieje, ze nie chcieli mnie naciagnac na jakas grubsza naprawe.
Ale nie dalo mi to spokoju i pojechalem do innego fachowca, polecanego i sprawdzonego. Spodobala mi sie jego podejscie do tematu. Posluchal, popatrzal, pomacal i powiedzial, ze nie ma pojecia na 100% co wlasciwie jest przyczyna. Powiedzial, iz przyjrzy sie gruntownie silnikowi, sprawdzi mu cisnienie oleju przyrzadem, zajrzy do zaworkow (to tak przy okazji tematu o jakim pisalem w jednym z postow o brzeczeniu silnika przy schodzeniu a wysokich obrotow), generalnie powiedzial, ze zanim bedzie wypowiadal sie, musi go zbadac. To rozumiem, poprzednik jego, bez zastanowienia, glupot nagadali i 1500 tysia zaspiewali. Oczywiscie nie podjalem sie zlecenia im naprawy. Tak czy inaczej, sprawa w toku. O wynikach bede informowal. Ale juz czuje, ze moje kangurzatko moze mnie sporo kosztowac ;-\ Mam nadzieje, ze tak jednak nie bedzie ;-) Czas pokaze.
Renault Kangoo 1,4 8V E7J RT 1998 <wiśnia metalik>
Chojnice # GG:1922704
Avatar użytkownika
jerzyrudnik
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 53
Dołączył(a): sobota, 13 czerwca 2009, 12:51
Lokalizacja: Chojnice

Re: Jednocześnie zapalające się kontrolki ciśn. oleju i temp.

Postprzez jerzyrudnik środa, 1 lipca 2009, 12:00

Witam ponownie,
Niestety dzisiaj dowiedzialem sie, ze moj enginer (silnik znaczy sie) umarl. :( Poszly panewki i wal. Mechanik powiedzial, ze jeszcze cosik tam, ale nie zapamietalem. Tak czy inaczej nie ma sensu go remontowac. W tym miejscu ....... 3 min. ciszy ......
Teraz czeka niemalze na kolkach moj torbacz na nowy silnik.
Boje sie "postepow" finansowych w tej sprawie.
Ile moze kosztowac jakis pewniak 1,4 kat, 8V benzyna ?
Moze sie ktos orientuje ?
Pozdrawiam.
Renault Kangoo 1,4 8V E7J RT 1998 <wiśnia metalik>
Chojnice # GG:1922704
Avatar użytkownika
jerzyrudnik
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 53
Dołączył(a): sobota, 13 czerwca 2009, 12:51
Lokalizacja: Chojnice

Re: Jednocześnie zapalające się kontrolki ciśn. oleju i temp.

Postprzez Szumak środa, 1 lipca 2009, 12:34

Średnio jakieś 1,5k. Przeglądnij oferty na allegro to mniej więcej zobaczysz czego można się spodziewać.
Tu i tu.
Suzuki Marauder [2001]:
Obrazek
Suzuki Burdelmam C50 [2006]
Obrazek
Był: Kangur Polarny 1.2 16V LPG [2002]:
Obrazek
Była: Babcia Asia 1.8 [1994]:
Obrazek
Avatar użytkownika
Szumak
Vice Kangoomistrz 2012
Vice Kangoomistrz 2012
 
Posty: 1963
Dołączył(a): piątek, 27 czerwca 2008, 11:26
Lokalizacja: SBI - GMB - GWE

Re: Jednocześnie zapalające się kontrolki ciśn. oleju i temp.

Postprzez Masaccio środa, 1 lipca 2009, 15:48

Sam silnik jakość tragicznie drogo nie kosztuje.
Avatar użytkownika
Masaccio
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 3842
Dołączył(a): sobota, 11 marca 2006, 00:00
Lokalizacja: Wrocław

Re: Jednocześnie zapalające się kontrolki ciśn. oleju i temp.

Postprzez jerzyrudnik środa, 1 lipca 2009, 22:18

witam, na allegro znalazlem silnik 1,4 16V za 1500 zl, zastanawiam sie czy moznaby taki wstawic w miesce poprzednika, 1,4 8V. Czy ktos sie orientuje czy skyrznia biegow i reszta beda pasowaly ? Domyslam sie, ze 16 V to juz nowoczesniejszy i lepszy silniczek. Tak przypuszczam. Ale nie wiem jakie konkretnie sa roznice, moze sie myle.
Pozdrawiam,
Renault Kangoo 1,4 8V E7J RT 1998 <wiśnia metalik>
Chojnice # GG:1922704
Avatar użytkownika
jerzyrudnik
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 53
Dołączył(a): sobota, 13 czerwca 2009, 12:51
Lokalizacja: Chojnice

Re: Jednocześnie zapalające się kontrolki ciśn. oleju i temp.

Postprzez Masaccio środa, 1 lipca 2009, 23:02

To już niech fachowcy się wypowiedzą. Może 1.6 16V od clio też by pasował, konstrukcyjnie praktycznie to samo, spalanie w clio podobne a kilka KM więcej.
Avatar użytkownika
Masaccio
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 3842
Dołączył(a): sobota, 11 marca 2006, 00:00
Lokalizacja: Wrocław

Re: Jednocześnie zapalające się kontrolki ciśn. oleju i temp.

Postprzez Szumak środa, 1 lipca 2009, 23:07

A jak wygląda w takim przypadku sprawa z komputerem? Trzeba go wymieniać również? Co z osprzętu podlega wymianie wraz z typem silnika?
Suzuki Marauder [2001]:
Obrazek
Suzuki Burdelmam C50 [2006]
Obrazek
Był: Kangur Polarny 1.2 16V LPG [2002]:
Obrazek
Była: Babcia Asia 1.8 [1994]:
Obrazek
Avatar użytkownika
Szumak
Vice Kangoomistrz 2012
Vice Kangoomistrz 2012
 
Posty: 1963
Dołączył(a): piątek, 27 czerwca 2008, 11:26
Lokalizacja: SBI - GMB - GWE

Re: Jednocześnie zapalające się kontrolki ciśn. oleju i temp.

Postprzez jerzyrudnik czwartek, 2 lipca 2009, 06:47

A tu jestem w kropce, nie wiem jak z komputerem. Jak tylko bede cos wiedzial, dam znac.
Czy komputer od mojego nie moze pracowac z innym silnikiem ?
Sadzielem, ze komp to komp. Hmmm.
Jesli nie to kolejny wydatek... :(
Renault Kangoo 1,4 8V E7J RT 1998 <wiśnia metalik>
Chojnice # GG:1922704
Avatar użytkownika
jerzyrudnik
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 53
Dołączył(a): sobota, 13 czerwca 2009, 12:51
Lokalizacja: Chojnice

Re: Jednocześnie zapalające się kontrolki ciśn. oleju i temp.

Postprzez MK czwartek, 2 lipca 2009, 06:59

Nie pamiętam dokładnie ale chyba 1,416v nie pasuje, bo nikt tego jeszcze nie zrobił, a okazje były.
Jak nie chcesz komplikacji to weź taki sam, z przeróbkami zawsze są problemy pieniądzochłonne a Twój skoczek 1 młodość ma za sobą.
Z kupowaniem silnika na Alle... byłbym baaaaaardzo ostrożny, raczej gdzieś w pobliżu domu i unikałbym wielkopolsko-zachodniego "zagłębia części".
Pozdrowienia Marcin
CLIO 3 1,6 16v 128KM GORDINI 2012r. - LPG STAG
Kangoo II 1,5dCi 115KM PRIVILEGE+ TomTom Edition 31.XII.2010r. srebrny
Porzuciłem akordeon, a szkoda.
Focenie wciąga!!! Jestem szumofobem i maniakiem ostrości!!!
Nikon D7100 Nikon D50


CHEVROLET SPARK M300 LS 1,2 16v 85KM 2010r. - LPG STAG - BYŁ!!!!
Avatar użytkownika
MK
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2004
Dołączył(a): poniedziałek, 24 maja 2004, 23:00
Lokalizacja: Cieszyn-Gród Trzech Braci

Re: Jednocześnie zapalające się kontrolki ciśn. oleju i temp.

Postprzez jerzyrudnik czwartek, 2 lipca 2009, 07:31

Dziekuję serdecznie za szybka odpowiedz. Bede wiec czujny.
Jak znow stanę na 4 kolka, dam znac, poki co czekam na silnik.
Jeszcze raz dziekuje.
Renault Kangoo 1,4 8V E7J RT 1998 <wiśnia metalik>
Chojnice # GG:1922704
Avatar użytkownika
jerzyrudnik
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 53
Dołączył(a): sobota, 13 czerwca 2009, 12:51
Lokalizacja: Chojnice

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Pytam

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron