EDIT:
Wtyczkę od kompa ściągasz bardzo łatwo...
Stojąc z lewej strony, przy lewym błotniku, lewą dłonią odciągasz zaczep wtyczki, ciągnąć w lewo, zdecydowanie, ale bez szarpania; prawą dłonią ją unosisz - im dalej zaczep odciągasz, tym wyżej się unosi, aż odpina się cała - po pierwszym razie, banalna sprawa - jak to zawsze z pierwszymi razami
![Cool 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Potem odsuwasz znów w lewo, czyli od przewodów, czarną plastikową osłonę przewodów - ma prowadnice i jeden zaczep, na środku - również zdecydowanie (zaczep możesz delikatnie podważyć małym śrubokrętem). I masz przewody jak na dłoni.
Gęsto tam jest bardzo. Znów małym śrubokrętem, delikatnie i z wyczuciem rozgarniasz przewody, szukając środkowego rzędu i 9 styku od lewej krawędzi - to styk nr 32 - patrz wyżej rysunek i zdjęcie wtyczki.
Puste styki są zaślepione białymi gumkami.
Co do miejsca pobrania sygnału: jak na razie ustaliłem - są dwa miejsca:
1. kostka biała w skrzynce bezpieczników w komorze silnika - jeśli jest ten styk wyprowadzony (u mnie nie było)
2. jeśli powyższe zawiedzie, ECU - i tu znów dwie możliwości:
a. pin 32 jest pusty - wsuwasz przewód 1 mm kwadrat w wolne miejsce i całą wtyczkę zapinasz na ECU - działa wybornie
b. w pinie 32 jest przewód wrzosowy - wlutowujesz się w niego i lecisz nowym przewodem do licznika w kabinie
Może wrzucę jutro fotę jak poprowadziłem ten przewód.