Dobre pomysły na uruchomienie diesla!!!!!!!!!!

Pytam, bo nie wiem jak coś zrobić

Dobre pomysły na uruchomienie diesla!!!!!!!!!!

Postprzez Aleksander niedziela, 22 stycznia 2006, 20:00

Mam Kangusia 1.9 d i niestety do -10 zapalał bezproblemowo natomist dzisiaj -20 i wielka kiszka akumulator kręci a dieselek nawet nie zakaszle!!!!! Może macie jakieś pomysły w takich momentach? zwłaszcza z tego typu problemami w naszym tropikalnym klimacie?
Aleksander
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 57
Dołączył(a): sobota, 28 maja 2005, 23:00

Postprzez orys niedziela, 22 stycznia 2006, 20:17

Witam

Można zastosować SAMOSTART płynny eter w spray
Kiedyś stosował to mój ojciec w Fordzie Transit-cie, chyba wpsikiwał to pod filtr powietrza, daje to niełego kopa startowego dla silnika tylko trzeba uważać za duża ilość tego specyfiku może uszkodzić silnik
Pozdrawim orys
Gwiezdny Pył 1.5 dci 65KM (kaleido)
Avatar użytkownika
orys
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 225
Dołączył(a): niedziela, 9 listopada 2003, 00:00
Lokalizacja: Białystok

Postprzez Gruby niedziela, 22 stycznia 2006, 20:27

Witam!
Kiedyś miałem diesla, Peugeota 205. Wlewłem do zbiornika
taki siuwax STP lub Castrola, w odpowiednich proporcjach
i nie zdarzyło się, żeby autko "rzuciło palenie". A stał nocami
na sporym mrozie, np. podczas ferii. Może jest jeszcze do kupienia,
na stacjach benzynowych taki specyfik.

Pozdrawiam!
Gruby,
niebieski 1.4/99
_________________
Avatar użytkownika
Gruby
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 59
Dołączył(a): sobota, 15 stycznia 2005, 00:00
Lokalizacja: Kraków

zapalanie dieselka

Postprzez Jaro_Krakow poniedziałek, 23 stycznia 2006, 12:29

ja mam 3 letniego kangurka 1.5 dCi i dzisiaj ( -25 stC ) pierwszy raz zdazylo mi sie ze nie odpalil , kreci a po chwili zapala sie kontrolka diagnostyki silnika , podobno lubi zlapac na filtrze paliwa a nie wiem kiedy wymienialem ostatnio , dawalem dodatek taki uszlachetniacz ze niby pomaga przy rozruchu ale jak widac ponize 20 st nie pomogl , podobno na statoil jest paliwo do -35 st C , chyba bede musial takie zatankowac.
Jaro_Krakow 1.5 dCi 80KM
Avatar użytkownika
Jaro_Krakow
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 99
Dołączył(a): piątek, 5 grudnia 2003, 00:00
Lokalizacja: KRAKÓW

Postprzez branio poniedziałek, 23 stycznia 2006, 12:54

A w filtrze jest płyn czy lód?
Wymień filtr,85zł,powinno pomóc.
Can go. Kangoo
Zahaczony kłapacz z Junkersem
Avatar użytkownika
branio
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 3970
Dołączył(a): wtorek, 15 marca 2005, 00:00
Lokalizacja: Kraków

rozruch dieselka

Postprzez Jaro_Krakow poniedziałek, 23 stycznia 2006, 15:12

zaby wymienic filt to najpierw musze go dpalic , moze przygrzac ten filt farelka? tylko gdzie jest ten filt ? chyba gdzies po dpodwoziem na wyjsciu z baku?
Jaro_Krakow 1.5 dCi 80KM
Avatar użytkownika
Jaro_Krakow
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 99
Dołączył(a): piątek, 5 grudnia 2003, 00:00
Lokalizacja: KRAKÓW

Postprzez PanKot poniedziałek, 23 stycznia 2006, 15:14

Teraz mam benzyniaka ale poprzednie 5 lat jeździłem dizelkiem starej generacji (Nissan Sunny N13) i nie malem żadnych problemów zimą z odpalaniem. Calą zimę dolewałem uszlachetniacz do ropy. Przed zimą wymieniałem filtr paliwa lub wylewałem z niego wodę (konstrukcja to umożliwiała).
Trzeba mieć, ponadto, dobry akumulator aby miał moc nagrzać świece żarowe i później jeszcze silnie zakręcić wałem. I to wszystko.
Jeśli natomiast coś zamarźnie to najlepiej jest zaholować autko do ciepłego garażu aby odmarzło. Wymienić filtr paliwa i dolać uszlachetniacz do paliwa. Odpalić silnik i niech sobie spali pozostałe w przewodach paliwo (to bez dodatków) - powinno pomóc i już nie będzie więcej problemów zimą.

Pod moim domem parkuje ciężarowy Renault (jakiś stary model). Z okna mieszkania na pierwszym piętrze poprowadzone są przedłużacze a w samochodzie są zamontowane jakieś dodatkowe grzałki. To też jest rozwiązanie, z tym, że bardzo kłopotliwe.
Takie patenty widziałem po raz ostatni 15 lat temu u mojego kolegi w Mercedesie. Miał zainstalowaną grzalkę na 220V w misce olejowej i drugą w chłodnicy. Jak pamiętam to były takie grzałki jak teraz można zobaczyć w czajnikach elektrycznych.
Więc jeśli ktoś mieszka na Syberii to może takie rozwiązanie jest dla niego? :!: :idea:
1,2;RN;60KM; żółty'98; tył-drzwi, CB-Alan-101, alu15", wersja sportowa (trampki w bagażniku).
MB 123 230CE 1984r.
Avatar użytkownika
PanKot
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1650
Dołączył(a): niedziela, 4 lipca 2004, 23:00
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez branio poniedziałek, 23 stycznia 2006, 17:16

PanKot napisał(a):ale poprzednie 5 lat jeździłem dizelkiem starej generacji (Nissan Sunny N13)

Kocie,bracie :!: 8) :lol:
Jak byłbyś w zasięgu to bym Cię pogłaskał(albo na nerki założył :lol: ).
Jak to był sedan i srebrny to musimy beczkę rozszpuntować 8) :!: :lol:
Can go. Kangoo
Zahaczony kłapacz z Junkersem
Avatar użytkownika
branio
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 3970
Dołączył(a): wtorek, 15 marca 2005, 00:00
Lokalizacja: Kraków

Postprzez PanKot poniedziałek, 23 stycznia 2006, 17:43

branio napisał(a):
PanKot napisał(a):ale poprzednie 5 lat jeździłem dizelkiem starej generacji (Nissan Sunny N13)

Kocie,bracie :!: 8) :lol:
Jak byłbyś w zasięgu to bym Cię pogłaskał(albo na nerki założył :lol: ).
Jak to był sedan i srebrny to musimy beczkę rozszpuntować 8) :!: :lol:


Dla mnie to on był szary metalik ale w papierach było zielony metalik - tak określał ten kolor Nissan.
Jak go kupowałem to miał na liczniku 120 tys.km, z tym, że poprzedni własciciel jeździł prawie rok bez linki od licznika i przyznawał się, że zrobił nim w tym czasie ok 30 tys. km. Ja przejechałem 160 tys.km. Obecny właściciel zrobił już 50 tys.km i autko jeździ nadal. Karoseria już się sypie ale silniczek kręci nadal, tyle tylko, że bierze już olej. Jeździ za to na oleju opałowym z dodatkiem uszlachetniacza zimowego do ropy.
1,2;RN;60KM; żółty'98; tył-drzwi, CB-Alan-101, alu15", wersja sportowa (trampki w bagażniku).
MB 123 230CE 1984r.
Avatar użytkownika
PanKot
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1650
Dołączył(a): niedziela, 4 lipca 2004, 23:00
Lokalizacja: Warszawa

Re: rozruch dieselka

Postprzez Bullitt poniedziałek, 23 stycznia 2006, 18:12

Jaro_Krakow napisał(a):zaby wymienic filt to najpierw musze go dpalic , moze przygrzac ten filt farelka? tylko gdzie jest ten filt ? chyba gdzies po dpodwoziem na wyjsciu z baku?


Jesli autko jak w podpisie to pod maska obok akumulatora
Obrazek
Bullitt
Kangoomistrz 2008
Kangoomistrz 2008
 
Posty: 2928
Dołączył(a): piątek, 28 listopada 2003, 00:00
Lokalizacja: wiocha zabita dechami

Następna strona

Powrót do Pytam

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

cron