Zmagania z wysokim spalaniem

Pytam, bo nie wiem jak coś zrobić

Re: Zmagania z wysokim spalaniem

Postprzez Lucass środa, 13 kwietnia 2011, 16:34

Masz rację, wystarczy.
Już wszystkim pokazałeś, że umiesz korzystać z Wiki. Wyobraź sobie, że rzeczy oczywiste dla trzecioklasisty (SP jak mniemam) nie muszą być oczywiste dla każdego dorosłego człowieka. No chyba, że jest alfą i omegą...
Ale przeczytaj i odpowiedz sobie sam, czy ma to sens?
Napisałeś że są to „Dwie zupełnie różne sprawy, choć mogą występować razem.”
Natomiast nie mogą tylko zawsze występują.
Dlatego napisałem.
Powiedz jakim cudem może odkładać się sadza przy normalnym poziomie CO,
Moim zdaniem drugie zdanie przeczy pierwszemu, ale ja się nie znam na spalaniu ON, więc mogę się mylić.
Może chodziło Ci o to, że jak występuje sadza to i CO. I z tym się zgadzam. Ale w drugą stronę to chyba nie jest oblig.
Po raz kolejny wkładasz mi w klawiaturę słowa które nie padły. Nigdzie nie napisałem, że za zawartość CO odpowiada wyłącznie niedobór tlenu.
:)
Pozdrawiam, Lucass
Obrazek
Zapraszam na http://www.wedrowki.com
Avatar użytkownika
Lucass
Kangoomistrz 2012, ale w dalszym ciągu Zdiagnozowany Kangooholik Podróżny
Kangoomistrz 2012, ale w dalszym ciągu Zdiagnozowany Kangooholik Podróżny
 
Posty: 10332
Dołączył(a): środa, 28 czerwca 2006, 23:00
Lokalizacja: Kraków, zasadniczo...

Re: Zmagania z wysokim spalaniem

Postprzez lukas środa, 13 kwietnia 2011, 17:30

Akurat tu jest ten magiczny punkt 90 ppm powyżej którego zaczynasz dymić i zaczyna się produkcja sadzy.
No może i nie napisałeś tak jak ja nie napisałem że CO to sadza.
Przelewanie puste w próżne widzę. :lol:
Kangoo Van 1.5 dCi 90 KM - 2017r
Avatar użytkownika
lukas
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 307
Dołączył(a): sobota, 13 marca 2004, 00:00
Lokalizacja: B_i

Re: Zmagania z wysokim spalaniem

Postprzez Lucass środa, 13 kwietnia 2011, 17:42

A ja drążki skrętne...
Pozdrawiam, Lucass
Obrazek
Zapraszam na http://www.wedrowki.com
Avatar użytkownika
Lucass
Kangoomistrz 2012, ale w dalszym ciągu Zdiagnozowany Kangooholik Podróżny
Kangoomistrz 2012, ale w dalszym ciągu Zdiagnozowany Kangooholik Podróżny
 
Posty: 10332
Dołączył(a): środa, 28 czerwca 2006, 23:00
Lokalizacja: Kraków, zasadniczo...

Re: Zmagania z wysokim spalaniem

Postprzez malukam środa, 13 kwietnia 2011, 17:50

Panowie po spaleniu całego zbiornika ostatnio też wyszło coś w granicach 8,5 l(tylko po mieście).. :( .. A co do wyjeżdżania paliwa do samej rezerwy u mnie jest różnie tzn. rezerwa zapala się, po ok kilometrze gaśnie i znów zapala się po około 5km..Także nie wiadomo jaką ilość kilometrów uznać już za rezerwę.
Renault Kangoo Express 1.9 D 65 FC0J 2001 r.
Audi A6 C5 1.9 TDI 110 KM AVG 2001 r.
Boże spraw by nam się chciało tak jak nam się nie chce
Avatar użytkownika
malukam
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 22
Dołączył(a): poniedziałek, 31 stycznia 2011, 18:09
Lokalizacja: świetokrzyskie

Re: Zmagania z wysokim spalaniem

Postprzez Lucass środa, 13 kwietnia 2011, 18:04

Nie chodzi o to żebyś zatankował dokładnie wtedy jak zapali się rezerwa, tylko żebyś wyjeździł jak najwięcej paliwa. Więc ta rezerwa to taka więcej umowna.
Zatankuj, podziel ilość litrów przez przejechany dystans i dostaniesz spalanie. Przy każdym kolejnym tankowaniu notuj ilość paliwa i kilometry. Po dłuższym (np ok. 1000 km) dystansie zatankuj do pełna, zsumuj ile zatankowałeś i ile przejechałeś. Podziel i otrzymasz w miarę wiarygodne spalanie. Spalanie liczone po 1 tankowaniu nie jest zbyt dokładne.

Są strony na których wprowadzając systematycznie dane odnoście dystansu i ilości paliwa możesz obserwować średnie spalanie. Looknij np na podpis Szumaka
Pozdrawiam, Lucass
Obrazek
Zapraszam na http://www.wedrowki.com
Avatar użytkownika
Lucass
Kangoomistrz 2012, ale w dalszym ciągu Zdiagnozowany Kangooholik Podróżny
Kangoomistrz 2012, ale w dalszym ciągu Zdiagnozowany Kangooholik Podróżny
 
Posty: 10332
Dołączył(a): środa, 28 czerwca 2006, 23:00
Lokalizacja: Kraków, zasadniczo...

Re: Zmagania z wysokim spalaniem

Postprzez lukas środa, 13 kwietnia 2011, 18:05

Mam dokładnie tak samo, rezerwa zapala się i gaśnie. Ale tu chodzi o ilość przejechanych kilometrów. Lepiej jest więcej przejechać niż 100 km., tankujesz np. do 3 razu odbicia pistoletu i znowu jeździsz do rezerwy a nawet i na rezerwie. Czym więcej przejechanych kilometrów tym lepiej wyliczyć średnią. Bo po co przejechać 100 km i tankować jak można przejechać 10 km i tankować po korek tylko co to za pomiar.
Kangoo Van 1.5 dCi 90 KM - 2017r
Avatar użytkownika
lukas
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 307
Dołączył(a): sobota, 13 marca 2004, 00:00
Lokalizacja: B_i

Re: Zmagania z wysokim spalaniem

Postprzez malukam środa, 13 kwietnia 2011, 18:27

Dzięki Panowie Jak to mówią słuchaj się "starszych" :D , więc tak zrobię przelatam jeszcze ze dwa zbiorniki i zobaczymy ,tylko znając życie za ciekawie to nie wyjdzie..Przyznam bez bicia że tankowałem ciągle na mało znanych stacjach więc może i to ma jakiś wpływ. Podjadę jeszcze do innego gościa na kompa niech popatrzy tam co i jak ;)
Renault Kangoo Express 1.9 D 65 FC0J 2001 r.
Audi A6 C5 1.9 TDI 110 KM AVG 2001 r.
Boże spraw by nam się chciało tak jak nam się nie chce
Avatar użytkownika
malukam
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 22
Dołączył(a): poniedziałek, 31 stycznia 2011, 18:09
Lokalizacja: świetokrzyskie

Re: Zmagania z wysokim spalaniem

Postprzez czarek0402 środa, 13 kwietnia 2011, 21:53

Przyznam bez bicia że tankowałem ciągle na mało znanych stacjach więc może i to ma jakiś wpływ.

Według mnie ma sens,bo wyścigowy power 98 nad europejskim hiper 95 czy wnerwiony ultimat ON nad ekologicznym olejem opałowym,bo inne parametry pracy,temperatury,smarowania...ale również,żeby droższa cena do niższej ceny szła również w jakości...żeby paliwo w Frankfurcie nad Menem było takie same jak we Franfurkcie nad Odrą...aby nie było Polski A czy B,aby nie było...żeby było... :roll:
Renault Kangoo 1.5dci Korsika Blau 2003
czarek0402
Kangooekspert
Kangooekspert
 
Posty: 726
Dołączył(a): poniedziałek, 14 lutego 2011, 21:16
Lokalizacja: Dolnośląskie

Re: Zmagania z wysokim spalaniem

Postprzez MK czwartek, 14 kwietnia 2011, 06:01

malukam napisał(a):...Przyznam bez bicia że tankowałem ciągle na mało znanych
stacjach więc może i to ma jakiś wpływ. ;)


Jasne,że tak, tam liczydła biegną inaczej, paliwo jest "dobre inaczej"...
Pozdrowienia Marcin
CLIO 3 1,6 16v 128KM GORDINI 2012r. - LPG STAG
Kangoo II 1,5dCi 115KM PRIVILEGE+ TomTom Edition 31.XII.2010r. srebrny
Porzuciłem akordeon, a szkoda.
Focenie wciąga!!! Jestem szumofobem i maniakiem ostrości!!!
Nikon D7100 Nikon D50


CHEVROLET SPARK M300 LS 1,2 16v 85KM 2010r. - LPG STAG - BYŁ!!!!
Avatar użytkownika
MK
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2004
Dołączył(a): poniedziałek, 24 maja 2004, 23:00
Lokalizacja: Cieszyn-Gród Trzech Braci

Re: Zmagania z wysokim spalaniem

Postprzez malukam czwartek, 14 kwietnia 2011, 17:18

Ok Dzięki Panowie. :D

Mam do wyboru co renomowanych stacji tylko Statoil i Bp..Więc co polecacie z kąd ropucha będzie lepsza :?:
Renault Kangoo Express 1.9 D 65 FC0J 2001 r.
Audi A6 C5 1.9 TDI 110 KM AVG 2001 r.
Boże spraw by nam się chciało tak jak nam się nie chce
Avatar użytkownika
malukam
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 22
Dołączył(a): poniedziałek, 31 stycznia 2011, 18:09
Lokalizacja: świetokrzyskie

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Pytam

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

cron